پازل اره منبت کاری قابل چاپ روی برگه  

جدول یاب ، ترجمه‌: سمیرا فیض آبادی: همه‌ دوستداران پازل اره منبت کاری دیگر این امکان را دارند تا این پازل‌ها را به صورت رایگان دانلود کرده و روی برگه چاپ کنند. در اینجا چند وبسایت معرفی می‌کنم که می‌توانیم در آنها مجموعه‌ای از این پازل‌ها را دانلود کنید.

یک پازل اره منبت کاری نوعی پازل است که از یک تصویر چاپ شده روی مقوا تشکیل شده است. مقوا دارای خطوطی است که به شکل های مختلف به قطعات مختلفی بریده می شود. سپس، برای تهیه یک تصویر کامل، باید آن قطعات را کنار هم قرار بدهید. وب سایت ها به شما امکان می دهند که پازل‌های اره منبت کاری را با فرمت PDF بارگیری کنید.

بعد از گرفتن چاپ، می توانید قطعات پازل را برش دهید و به بچه های خود بگویید که قطعات را جمع کنید تا پازل کامل شود. این می تواند یک فعالیت بزرگ و مفید فکری برای آنها باشد. شما همچنین می توانید یک پازل اره منبت کاری را به صورت آنلاین درست کنید.

در اینجا چند وبسایت در این راستا به شما معرفی می‌کنیم:

۱- Super Coloring

یکی از این وبسایت‌ها Super Coloring نام دارد که پازل اره منبت کاری قابل چاپ روی برگه در آن خواهید دید. در این وبسایت علاوه بر اینکه نوع پازل می‌توانید  پازل سودوکوی تصویری، جدول کلمات متقاطع و بسیاری از بازی‌های پازل گونه دیگر را هم دانلود کنید. این وبسایت کلکسیونی از انواع فعالیت‌های جالب و جذاب است که می‌توانید آنها را امتحان کنید.

با مراجعه به این وب سایت، فعالیت های سرگرم کننده ای برای بچه ها یا پیش دبستانی ها پیدا خواهید کرد. بزرگسالان همچنین می توانند از این کاربرگها استفاده کنند. برای پیدا کردن یک پازل اره منبت کاری اره مویی، می توانید به بخش بازی پازل بروید. در آنجا چندین بازی پیدا خواهید کرد. یکی از آنها بازی های پازل اره منبت کاری اره مویی است که قابل چاپ هستند. انواع مختلفی از بازی اره منبت کاری اره مویی وجود دارد که می توانید بازی کنید. بعد از مرور، می توانید از این برگه ها عکس بگیرید.

هر صفحه پازل اره منبت کاری اره مویی یک پازل رنگارنگ حل نشده است که شما باید تکه‌های آن را برش بدهید. سپس می توانید پازل ها را برای ایجاد تصویر مناسب کنار هم قرار دهید.

۲-  Education.com

Education.com وب سایت دیگری برای بارگیری ورق های قابل چاپ پازل‌های اره منبت کاری است. همانطور که از نام سایت پیداست ، همه چیز در آنجا جنبه آموزشی دارد. این سایت دارای برگه، پازل و سایر فعالیت های جالب هم به صورت آنلاین و هم آفلاین است.

در این وب سایت، می توانید صفحات کار را بر اساس نمرات، موضوعات و مباحث مختلف مرور کنید و این کار به تحلیل نتایج به دست شده از کار شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های مرتبط به شما ارائه بشود. اگر شما یا فرزندتان عاشق پازل های اره منبت کاری هستید، می‌توانید از اینجا پرینت بگیرید. این سایت دارای برگه های بازی پازل اره منبت کاری رنگارنگ است. می توانید آنها را بارگیری کنید. سپس می توانید ورق اره منبت کاری اره ای را از روی خطوط برش دهید. بعدا می توانید آنها را کنار هم قرار دهید تا یک تصویر کامل ایجاد کنید.

 

۳-  DLTK-kids.com

DLTK-kids.com  می تواند گزینه خوبی برای دانلود ورق های قابل چاپ اره منبت کاری باشد. این وب سایت خاص، برگه‌های پازل را بر اساس دسته بندی های مختلف ارائه می دهد.

پازل‌ها برای موضوعات گوناگون از قبیل کریسمس، هالووین، روز پدر، دزدان دریایی، ورزش، خرس عروسکی و سایر موضوعات وجود دارد. این تم ها از پازل ها دارای تنوع هستند. همچنین می توانید سطوح آسان و دشوار را پیدا کنید. این سایت دارای ورق های رنگی و سیاه و سفید است. تصاویر کارتونی جالب در پازل‌های اره منبت کاری وجود دارد. می توانید با گرفتن عکس و بازی با دوستان خود این فعالیت را امتحان کنید.

 

۴-  TemplateLAB

TemplateLAB وب سایت دیگری است که می توانید برای دانلود ورق های قابل چاپ پازل اره منبت کاری اره مویی استفاده کنید. همانطور که از نام سایت پیداست ، این سایت مکانی برای الگوهای متنوع است. در اینجا می توانید الگوهای قطعه پازل را برای ذخیره و پخش آفلاین پیدا کنید.

الگوهای پازل اصلی نیز وجود دارد. شما می توانید آن را دانلود کنید تا به معمای صحیح برسید. همچنین ، دیگر معماهای رنگارنگ کارتونی هم وجود دارد. می توانید نسخه PDF را دانلود کرده و چاپ کنید. پس از آن، می توانید ورق را از خطوط مرزی سیاه برش داده و قطعات را جدا کنید. بعداً می توانید این فعالیت را با بچه های خود انجام دهید و به آنها اجازه دهید قطعات را به روشی درست کنار هم قرار بدهند.

 به طور خلاصه:

اگر دوست دارید بازی پازل اره منبت کاری را انجام دهید می‌توانید به صورت آنلاین یا آفلاین این فعالیت را داشته باشید. برای بازی پازل آفلاین، می توانید به این وبسایت‌ها سری بزنید تا ورق های قابل چاپ را دانلود کنید. تعدادی برگه کار وجود دارد که بر اساس دسته بندی های مختلف است. بعد از گرفتن چاپ می توانید ورق را برش داده و بعده قطعات درست را کنار هم بچینید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا