پست عجیب مهران احمدی بازیگر نقش بهبود به سبک سریال بازی تاج و تخت + عکس

در این مطلب، عکسی از پست عجیب مهران احمدی بازیگر نقش بهبود به سبک سریال بازی تاج و تخت را خواهیم دید! با ما همراه باشید. این شب ها، سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش می باشد. همان گونه که در خبرها نیز اعلام شده بود، نقش ” بهبود فریبا ” بار دیگر در سریال تلویزیونی ” پایتخت ” حضور دارد. مهران احمدی ، بازیگر نقش ” بهبود فریبا ” پیش از حضور خود در این سریال تلویزیونی از قسمت دهم، پست جالبی را در اینستاگرام شخصی خود منتشر نموده بود! که آن را در ادامه خواهیم دید:

در انتها بد نیست بدانید مهران احمدی ، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین بازیگر قش ” بهبود فریبا ” در سریال پایتخت ۶ متولد ٩ اسفند ماه سال ۱۳۵۲ شمسی در شهر تهران می باشد. مهران با حضور در دنیای تئاتر از سال ۱۳۷۳ شمسی، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد؛ وی در سال ۱۳۷۶ شمسی و در سن ۲۴ سالگی با سریال ” جدال با سرنوشت ” به کارگردانی مسعود رشیدی، به نویسندگی نورالدین آزاد و به تهیه‌ کنندگی عباس باباجعفری و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وارد دنیای تلویزیون شد.

مهران احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ شمسی و با بازی در فیلم سینمایی ” آدم ” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، به تهیه‌ کنندگی علی واجدسمیعی و به نویسندگی عبدالرضا کاهانی و حسین مهکام آغاز کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا