چگونه از روی انگشتان پا پی به شخصیت افراد ببریم؟

تست های شخصیت از محبوب ترین سرگرمی های جوانان هستند. انواع مختلفی از تست شخصیت وجود دارد که شگفت انگیزترین آن مربوط به شخصیت شتاسی از روی شکل ظاهری است. در این مطلب از جدول یاب تست شخصیت شناسی از روی پا را معرفی می کنیم. به پاهای خودت نگاه کن و ببین شبیه به کدامیک از تصاویر زیر هست. در کنار هر تصویر خصوصیات شخصیتی اون هم نوشته شده.

 انگشت مصری

انگشت مصری از رایج ترین فرم پا هست. انگشتان با شیب ۴۵ درجه به ترتیب کوچکتر می شوند. در تست شخصیت شناسی از روی پا مشخصه که این افراد، آدم هایی اجتماعی هستند و رفتار دوستانه ای دارند. این افراد به سفر وجهانگردی علاقه نشون میدن و به همیشه به دنبال زیبایی های طبیعت هستند.

انگشت پای رومی


اگر انگشت وسطی کمی بلندتر از دیگر انگشتان پا باشه صاحب پای رومی هستی. شخصیت شناسی از روی پا در مورد این افراد میگه که دارای تعادل بدنی و شخصیتی هستند. ذاتا به ماجراجویی و کشف فرهنگ های مختلف و مناطق جدید علاقه مند هستند.

انگشت پا یونانی

این انگشتان رو با نام پاهای آتشین هم می شناسند. در این نوع پا انگشت دوم خیلی بزرگ تر و حتی بزرگتر از انگشت شست پا هست. اغلب افراد فعال و ورزشکار پاهای یونانی دارند. با توجه به تست شخصیت شناسی از روی پا این افراد همیشه ایده های نابی دارند ولی خیلی زود هم تحریک می شوند و کمی ناآرام و استرسی هستند. همیشه اتفاقات تازه ای در اطراف این افراد اتفاق میفته.

انگشت دهقان

وقتی تمان انگشتان پا از اولین انگشت تا بزرگ ترین اون ها هم اندازه باشند صاحب پاهای چهارگوش یا دهقانی هستی. فرم انگشتان پای این افراد به شکل مستطیل هست. برخلاف اسمی که روی این پاها گذاشتند طبق تست شخصیت شناسی از روی پا این افراد از متفکرترین آدم های روی زمین هستند. افرادی صبور و پر تحمل و بسیار متفکر که تصمیم گیری های خود رو بر اساس منطق انجام میدن. خیلی راحت می تونی به این افراد اعتماد کنی چون بسیار صادق و منظم هستند.

انگشت فوق العاده کوچک اخری

ظاهر این پا خیلی شبیه به انگشتان پای مصری هست ولی انگشت کوچک پا خیلی کوچکتر از حد عادی هست. بقیه انگشتان با شیب عادی کوچک شدند ولی انگشت آخری خیلی فرق داره. شخصیت شناسی از روی پا نشون داده که این افراد شخصیت های راحتی هستند ولی معمولا همیشه یک چیزی رو پنهان می کنند که می تونه خیلی محرمانه باشه. شاید موضوع ترسناکی باشه یا شاید موضوع به دیگران هست به هرحال چیزی رو پنهان می کنه.

انگشتان مسافر

انگشتان با فاصله زیادی از هم دور شدند و فاصیه بین انگشتان بیشتر از حالت عادی هست. شخصیت شناسی از روی پا میگه که این افراد اهل ماجراجویی و سفرهای هیجان انگیز هستند. در واقع سفرهای عجیب و غریب این افراد رو خوشحال می کنه و احساس خوبی بهشون میده.

انگشت شست بزرگ

از شکل ظاهری این پا مشخصه که انگشت شست بزرگتر و با فاصله بیشتری از بقیه انگشتان قرار گرفته. در واقع شکاف زیادی بین انگشت بزرگ و دیگر انگشتان وجود داره. با توجه به نتیجه تست شخصیت شناسی از روی پا این افراد بسیار مستقل هستند و از مرزبندی ها متنفرند. تا جاییکه دوست دارند از هر مرزی خارج بشن و فراتر از مرزها قدم بگذارند.

در کامنت ها بنویس شکل ظاهری انگشتان پاهایت شبیه به کدوم تصویر هست. نتیجه تست شخصیت شناسی از روی پا رو قبول داری؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا