تصاویری از جواهرات آدری هپبورن سمبل زیبایی در دنیای لباس، جواهرات

آدری هپبورن به عنوان سمبل زیبایی در دنیای لباس، جواهرات و زیبایی شناخته می‌شود. او شهرت بسیاری در دنیای فیلم و بازیگری دارد تا جایی که بعد از گذشت ۴۰ تا ۵۰ سال از نقش‌آفرینی‌های او، هنوز نام بر او تارک تاریخ سینما می‌درخشد. از جمله معروف‌ترین فیلم‌هایی که او نقش‌آفرینی کرده می‌توان به تعطیلات رومی، بانوی زیبای من، صبحانه در تیفانی، سابرینا و … اشاره کرد.

آدری هپبورن در دنیای جواهرات:
با وجود اینکه ادری هپبورن همواره از جواهرات ساده وظریف استفاده می‌کرد. او در برخی از فیلمهایش، جواهراتی شگفت‌انگیز از برندهای معروف انداخت که امروز جزو جواهرات نمادین به شمار می‌رود.

در فیلم صبحانه در تیفانی جواهرات او بسیار خوش درخشیدند. همه‌ی جواهرات او در این فیلم از برند تیفانی اند کو بود که به لطف این فیلم به شهرت و محبوبیت زیادی بین مردم دست یافت.

در این فیلم آدری هپبورن گردنبندی ایده‌آل و زیبا با دانه‌های مروارید و الماس سفید به خود آویخت که سنگ معروف زرد بزرگ در وسط آن بود. گردنبند زیبای هپبورن پس از گذشت سالها امروز بر گردن لیدی گاگا خواننده مشهور می‌درخشد.

او در فیلم چگونه یک میلیون بدزدیم، گوشواره‌های منحصر به فرد و زنانه‌ای دارد که با سنگ‌های الماس سفید زیبایی تزیین شده است که همه‌ی آنها از برند کارتیر Cartier می‌باشند.

او در فیلم بانوی زیبای من، یک دست جواهرات کامل متشکل از یک گردنبند چوکر، تاج، گوشواره‌های بلند الماس نشان سفید داشت که با تمام استایل او هماهنگی داشت و از برند Chaumet بود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا