گران ترین کشورهای جهان برای زندگی کردن کدام هستند؟

چه بخواهید کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنید، چه نه، احتمالا درمورد لیست گران ترین کشورهای دنیا کنجکاو باشید! شرکت «MoveHub» در زمینه‌ی کمک به مهاجرت افراد فعالیت می‌کند. این شرکت، اخیرا نتیجه‌ی بررسی‌های خود را در مورد گران‌ ترین کشورهای دنیا برای زندگی، منتشر کرده است که در ادامه این مطلب با این کشورها آشنا خواهید شد.

 

گران ترین کشورهای جهان برای زندگی کردن کدام هستند؟

 

شرکت «MoveHub» برای ارزیابی و تعیین فهرست گران‌ترین کشورهای دنیا برای زندگی، عوامل متعددی را در نظر گرفته است، از جمله هزینه‌ی خرید مواد غذایی، هزینه‌ی حمل‌ونقل عمومی، صورت‌حساب‌ها و قبض‌ها، رستوران‌ها و هزینه‌ی کرایه‌ی مکانی برای زندگی. این عوامل در یک فهرست گردآوری شده‌اند. شهر نیویورک به عنوان معیار برای این ارزیابی تعیین شده است.

برای شهر نیویورک در این فهرست امتیاز ۱۰۰ در نظر گرفته شده است و کشورهای دنیا براساس این معیار، امتیازبندی شده‌اند. بنابراین، کشوری که امتیاز بالای ۱۰۰ دریافت کرده است از نیویورک گران‌تر است و کشوری که امتیازی کمتر دارد، ارزان‌تر است. به عنوان مثال، انگلستان امتیاز ۵۱٫۳ را دریافت کرده است و در فهرست گران‌‌ترین کشورهای دنیا برای زندگی، در رده‌ی بیست‌ونهم قرار دارد. درادامه، فهرست گران‌‌ترین کشورهای دنیا را برای زندگی مشاهده می‌کنید.

۱۰. لوکزامبورگ

۹. قطر

۸. امارات متحده‌ی عربی

 

گران ترین کشورهای جهان برای زندگی کردن کدام هستند؟

 

۷. باهاما

۶. نروژ

۵. سنگاپور

۴. ایسلند

۳. هنگ کنگ

۲. سوئیس

و شماره ی ۱. برمودا

بد نیست بدانید برمودا، بهشت مالیاتی یا گریزگاه مالیاتی در اقیانوس اطلس است. این کشور با امتیاز ۱۲۶٫۳۴ توانسته عنوان گران‌ترین کشور دنیا برای زندگی را به دست آورد. پایتخت این کشور یعنی همیلتون، گران‌ترین شهر مستقل روی زمین است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا