گفتگوی مهران مدیری با فرزاد فرخ و علی انصاریان در دورهمی ۱ اسفند ۹۸ + ویدیو

در این مطلب، ویدیوی گفتگوی مهران مدیری با فرزاد فرخ و علی انصاریان در دورهمی ۱ اسفند ۹۸ را خواهیم دید! با ما همراه باشید. فرزاد فرخ با نام اصلی ” فرزاد امید فرخی فرد شیرازی ” متولد دهه ی شصت شمسی و در شهر شیراز می باشد.

دورهمی ۱ اسفند

شاید جالب باشد که بدانید فرزاد نیز یکی از نو ظهورهای عرصه ی خوانندگی شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی است در کنار خوانندگانی چون حمید هیراد و گروه ماکان بند، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد و از آهنگسازی به خوانندگی رسید!

شاید جالب باشد که بدانید فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مستر خود یعنی امیر علی هدایت زاده در استودیوی شخصی در منزل خود در شهر تهران، دو ترک بنام های ” هوای تو ” و ” لبخندت ” را تولید کرد و سپس آن ها را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد! ترک های او به شدت گرفت و موجب شهرت وی شد!

درباره علی انصاریان ، بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری نیز بد نیست بدانید وی فوتبال خود را به صورت حرفه‌ ای در سال ۱۳۷۵ شمسی از تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز آغاز کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷شمسی به تیم فوتبال پرسپولیس تهران رفت. وی در سال ۱۳۸۵ شمسی در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم فوتبال پرسپولیس تهران به تیم فوتبال استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر در این تیم‌ بازی نکرد! علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ شمسی و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا