اسماعیل فلاح خبرنگار مهاجرت کرده به انگلیس کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسماعیل فلاح خبرنگار مهاجرت کرده به انگلیس خواهیم داشت! با ما همراه باشید. اسماعیل فلاح ، خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران متولد دهه پنجاه شمسی می باشد. مادر وی اصالتا آملی و اهل روستای سلطان محمدطاهر و رمنت بابل بوده است.

اسماعیل فلاح فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته اقتصاد در سال ۱۳۷۴ شمسی می باشد. وی بعد از اخذ مدرک لیسانس در سال ۱۳۷۴ شمسی، پس از مدتی وارد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شد و کار خود را به عنوان خبرنگار و گزارشگر شروع کرد.

اسماعیل فلاح علاوه بر خبرنگاری و گزارشگری، در زمینه اجرا و مستندسازی نیز فعالیت هایی داشته است. از جمله مستندهای وی می توان به مستند ” هجرت ” اشاره کرد که درباره چالش های مهاجرت به اروپا و خارج از کشور است. این مستند از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

اما روز سه شنبه ۲۳ مهر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی ، خبر مهاجرت فلاح گزارشگر قدیمی واحد مرکزی خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به لندن منتشر شد! او که سال ها از لندن گزارش هایی در نقد سیاست های دولت انگلیس تهیه کرده بود و در دوره محمود احمدی نژاد گفته شده بود که به خاطر فشارهای دولت انگلیس، دو سال به او و خانواده ی وی اجازه سفر به تهران داده نشده است، حالا چند سال پس از پایان ماموریت، به انتخاب خود و خانواده در لندن زندگی می کند!

اما فلاح در پاسخ این موضوع گفت که شایعات و تهمت ها را شنیده ام ،ولی نه پناهنده ام، نه مهاجرم و نه دوتابعیت! وی گفته است که قرار است با رویکرد مجازی و مستندسازی، فعالیت جدیدی را در لندن کلید بزنم.

درباره زندگی شخصی اسماعیل فلاح بد نیست بدانید وی سال ها پیش ازدواج کرده است و دارای سه فرزند به نام های امیرعلی ، امیر محمد و عطیه می باشد.

اسماعیل فلاح در اینستاگرام

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا