جزئیات ماجرای مسدود شدن صفحه اینستاگرام تتلو + عامل مسدود شدن اینستاگرام تتلو

در این مطلب، توضیحاتی درباره جزئیات ماجرای مسدود شدن صفحه اینستاگرام تتلو خواهیم داشت! با ما همراه باشید. پیج اینستاگرام تتلو با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور توسط اینستاگرام حذف شد! همچین پیج دوم و جایگزین تتلو که مربوط به برنامه ها و تصاویر کنسرت های تتلو بود نیز بسته شده است!

این خبر را کوروش ، مدیر برنامه های تتلو تایید کرده است. بامداد امروز ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، کاربری که ادعا می شود مدیر برنامه امیر حسین مقصودلو یعنی امیر تتلو است، تصویری در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می دهد اینستاگرام به دلیل فعالیت های غیراخلاقی صفحه این خواننده خارج نشین را مسدود کرده است!

لازم به بیان است تتلو در اقدامی خلاف اخلاق و قانون، در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی و نوجوان، فراخوان غیر اخلاقی منتشر کرده بود! پیگیری های دیگر همچنان از جانب کارگروه های وکلا و گروه های حقوق بشری ادامه دارد. همچنین حمله های طرفداران او گزارش شده است و همچنان ارسال شهادت ها ادامه دارد.

لازم به بیان است آزاده، همسر هیچکس، خواننده رپ مشهور ایرانی، پیج اینستاگرامی تتلو را بابت تمایل نشان دادن به رابطه ‌جنسی با دختران زیر سن‌ قانونی، به اینستاگرام ریپورت کرد و کارزار ریپورت او را کلید زد!

در انتها بد نیست بدانید امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو ، خواننده و ترانه سرا متولد ۳۰ شهریور ماه سال ۱۳۶۶ شمسی در تهران می باشد که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت دارد. امیر تتلو تاکنون چندین بار با اتهام های گوناگون بازداشت و پس از مدتی آزاد شده است!

تتلو یکی از پرحاشیه ترین شخصیت های ایرانی در شبکه های اجتماعی به شمار می آید و نظرات شخصی وی و در پی آن واکنش طرفداران و مخالفان‌ او در رسانه های اجتماعی، همواره خبرساز بوده است و واکنش های زیادی را در پی داشته است. در همین رابطه، احسان شاه قاسمی از اساتید دانشگاه تهران با انتقاد از افرادی که در شبکه های اجتماعی، امیر تتلو را دنبال می کنند، می گوید: ” تتلو آزرده ای است که دیگران را آزار می دهد! “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا