پست جدید بابک زنجانی در اینستاگرام + عکس

در این مطلب، عکسی از پست جدید بابک زنجانی در اینستاگرام را خواهیم دید! با ما همراه باشید. در حالی که بابک زنجانی ، متهم نفتی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در زندان به سر می‌ برد، در اتفاقی عجیب، صفحه اینستاگرامی وی به‌ روز رسانی شد!

بابک زنجانی در اینستاگرام

درباره بابک زنجانی بد نیست بدانید وی با نام کامل بابک مرتضی زنجانی ، بازرگان و سرمایه‌ دار ، مدیرعامل گروه سورینت و صاحب بزرگ ترین شرکت خوشه‌ ای ایران ، متولد ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۵۲ شمسی در شهر تهران می باشد. نام او در جریان فعالیت‌ های کلان مالی مرتبط با دور زدن تحریم‌ های بین‌ المللی ایران و مسدود شدن مبالغ ارزی وی در بانک های خارجی در دوران دولت محمود احمدی‌ نژاد مطرح شد!

وی در تاریخ ۹ دی ماه سال ۱۳۹۲ شمسی توسط دادستانی کل کشور به اتهام بدهی بانک مالزی متعلق به وی که از وزارت نفت ایران سپرده داشت، بیش از دو و نیم میلیارد یورو به وزارت نفت و بانک مرکزی بدهکار شد و همچنین اخلال در نظام اقتصادی پنج ماه زودتر از سر رسید بدهی و با عوض شدن دولت ایران بازداشت شد!

لازم به بیان است جابجایی ۸۷ میلیارد یورو از وجوه مسدود ایران و کمک به بانک مرکزی و وزارت نفت ایران برای تسهیل در دور زدن تحریم ها و ورود ۲۲ فروند هواپیما به ایران و پراخت بیش از ۲،۵ میلیارد یورو در قالب ۳۶۰۰۰ حواله باعث تحریم وی توسط خزانه داری ایالات متحده امریکا و اروپا شد!

آدرس اینستاگرام بابک زنجانی

https://www.instagram.com/babakzanjani

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا