پست جدید و معنادار زینب سلیمانی در اینستاگرام + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب، درباره پست جدید و معنادار زینب سلیمانی در اینستاگرام خواهیم خواند! با ما همراه باشید. زینب سلیمانی ، فرزند حاج قاسم سلیمانی در جدیدترین پست خود در صفحه شخصی اینستاگرام، عکسی از شهید حسین پورجعفری منتشر کرد!

پست جدید زینب سلیمانی در اینستاگرام

زینب برای این عکس،چنین نوشت:

” نمی‌ توانم از حسین پورجعفری نام نبرم”

از برادر نزدیک‌ تر از پدر دلسوز تر

حسین آقای پورجعفری

کسی که بابا هر وقت میخواست وصفش را برای ما بکند یک جمله میگفت: مثل پروانه دور من میگردد… مگر می شود تو را از یاد ببریم وقتی ما نبودیم کنار بابا، شما به قول خود بابا همانطور که پدر دور فرزندش میگردد حسین پور جعفری دور من میگردد. شب ها تا زمانیکه مطمئن نمیشدی بابا خوابیده نمیخوابیدی و صبح‌ ها قبل از بابا بیدار میشدی و دم در اتاق می نشستی. همیشه جیب‌ هایت پر بود از کشمش و توت خشک قدم به قدم از ترس گرسنه‌ ماندن فرمانده‌ ات، یارت، دست در جیب میکردی و در دهانش میگذاشتی. چگونه می توان از تو یاد نکرد وقتی -با تمام اینکه میدانستی همسرت در اوج احتیاجش به تو هست- بابا ما را واسطه کند در سفر آخر -که برگشتی نداشت- بگوید حسین را منصرف کنید با من نیاید. با گفتن این جمله‌ی ما به تو رنگ رخسارت دیدن داشت. ما را حلال کن که عشقت را نفهمیدیم فقط جوابت را شنیدیم که گفتی: یعنی من حاجی را وسط بیابان تنها بگذارم…!!؟ کاش بودی سراغ بابا را از تو میگرفتیم تو هیچ وقت ما را بی‌جواب نگذاشتی

سلام مان را به بابا برسان. سفر به سلامت یار وفادار “

درباره شهید حسین پورجعفری بد نیست بدانید وی از دوران دفاع مقدس همراه سردار قاسم سلیمانی بوده است و در سال ۱۳۷۶ شمسی نیز با سردار قاسم سلیمانی وارد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و در سال‌ های اخیر به عنوان دستیار ویژه شهید قاسم سلیمانی مشغول به فعالیت بوده است. جالب است بدانید او در تمامی عملیات‌ های سخت در کنار حاج قاسم سلیمانی بود.

آدرس زینب سلیمانی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/zeinab___soleimany

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا