کایلی جنر مدل و جوان ترین میلیاردر خودساخته دنیا کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره کایلی جنر مدل و جوان ترین میلیاردر خودساخته دنیا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کایلی جنر با نام کامل کایلی کریستن جنر ، مدل، هنرپیشه، کارآفرین و جوان ترین میلیاردر خودساخته دنیا متولد ۱۰ اوت سال ۱۹۹۷ میلادی در ایالات متحده آمریکا می باشد. کایلی ، کوچک ترین فرزند کیتلین جنر ، برنده بازی های المپیک تابستانی سال ۱۹۷۶ میلادی و کریس جنر بازیگر تلویزیونی است. خواهر بزرگ تر کایلی، کندال جنر است! کایلی جنر در سال ۲۰۱۵ میلادی با مدرک دیپلم از دبیرستان لارل اسپیرینگز فارغ التحصیل شد.

کایلی جنر صاحب دو برند لاک ناخن به نام های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie است. او در نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی از هر کدام از این برندها ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورد! در فوریه سال ۲۰۱۳ میلادی او با نام تجاری لباس ” پکسان ” و همراه با خواهر خود یعنی کندال، برند ” کندال و کایلی ” را بنیان ‌گذاری کرد. در ژوئیه سال ۲۰۱۳ میلادی ، خواهران جنر سهامدار جواهرات Pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه سال ۲۰۱۴ میلادی، جزو سهامداران برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Girl شدند!

از اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی، کایلی جنر همچنین سهامدار ” بِلامی هر ” ، برند محصولات اکستنشن مو و برس و از فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی، سفیر برند ” نیپ + فب ” است. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ میلادی، کایلی و کندال خط تولید خود را با نام ” کندال + کایلی ” راه اندازی کردند. کایلی صاحب برند تجاری لوازم آرایشی Kylie Cosmetics می باشد که ارزش آن ۹۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود!

اما جالب است بدانید وب سایت فوربس روز چهارشنبه هفته ی گذشته ، فهرست سالانه میلیاردرهای دنیا را منتشر کرد! که نشان می ‌دهد کایلی جنر ۲۲ ساله برای دومین سال متوالی موفق به کسب مقام اول این فهرست شده است! کایلی در سال ۲۰۱۹ میلادی از مارک زاکربرگ ، مدیرعامل فیسبوک که جوان ترین میلیاردر خود ساخته تا آن زمان بود، پیشی گرفت!

وب سایت فوربس همچون سال گذشته به انتقادات پیرامون انتخاب عنوان خود ساخته برای کایلی جنر هم اشاره کرده است! بسیاری کایلی را شایسته ی این عنوان نمی دانستند، چون معتقد بودند او از زمان تولد از ثروت و امتیازات ویژه برخوردار بوده است!

وب سایت فوربس در مطلب خود چنین نوشته است:

” بله خودساخته (علیرغم کمک های زیادی که از سمت خانواده ی مشهور خود دریافت کرده است، چون او کسب و کار خود را به ارث نبرده است؛ خود آن را به راه انداخته است). و بله میلیاردر (او یک میلیارد دلار ثروت دارد). “

کایلی مارس سال ۲۰۱۹ میلادی به فهرست میلیاردرهای دنیا راه پیدا کرد! طبق اعلام وب سایت فوربس، کایلی جنر از قِبل فروش محصولات خود در سال ۲۰۱۸ میلادی، مبلغی در حدود ۳۶۰ میلیون دلار به دست آورده بود!

کایلی که جوان ترین و ثروتمندترین عضو خانواده ی مشهور و پرحاشیه ی کارداشیان جنر است، کسب و کار خود را در سال ۲۰۱۵ میلادی و با فروش کیت های رژلب ۲۹ دلاری‌ شروع کرد! چند دقیقه ای از آغاز فروش کیت ها نگذشته بود که همگی به طور کامل به فروش رفتند! همچنین اینستاگرام کایلی جنر ۲۷۰ میلیون دنبال کننده دارد و این اتفاق قدرت این نکته را به خوبی نشان می دهد.

کایلی تا سال گذشته، فقط ۷ کارمند تمام وقت و ۵ کارمند پاره وقت برای شرکت آرایشی خود استخدام کرده بود! جالب است بدانید مادر وی یعنی کریس جنر، کار مدیریت سرمایه و روابط عمومی شرکت دختر خود را، همچون دیگر فرزندان خود بر عهده دارد!

کایلی به دلیل آنکه دنبال کنندگان زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد، هزینه بسیار کمی را صرف بازاریابی می ‌کند و برای معرفی محصولات خود بیشتر به فعالیت اینستاگرامی تکیه دارد! کایلی جنر در سال ۲۰۱۸ میلادی و در مصاحبه با نشریه ووگ گفته بود:

” کیت رژلبم را از دو سال قبل از عرضه ثبت تجاری کردم و وقتی مادرم را در جریان تصمیمم گذاشتم او گفت که باید از پول خودم استفاده کنم. من هم قبول کردم و گفتم اگر موفق نشدم یک عالمه کیت رژلب در گاراژ خانه ات می ‌ماند. ” اما کیت های رژلب او در عرض چند ثانیه به فروش رفتند و این سرآغازی شد بر امپراتوری آرایشی کایلی جنر که خیلی زود او را تبدیل به یک میلیاردر جوان کرد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا