یدالله غلامی و احمد بابایی شرکت کننده فصل دوم عصر جدید کیستند؟ + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از اجرای یدالله غلامی و احمد بابایی در دور مقدماتی فصل دوم مسابقه عصر جدید روز سه شنبه ۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. فصل دوم بزرگ ترین مسابقه استعدادیابی ” عصر جدید ” با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی، در ایام نوروز ۹۹ هر شب پس از اخبار شبانگاهی میزبان مخاطبان خود می باشد. همچنین تکرار این برنامه تلویزیونی ، فردای پخش هر برنامه و حوالی ساعت ۱۱ صبح می باشد.

بخش اول از قسمت پنجم مسابقه استعدادیابی ” عصر جدید ” روز سه شنبه ۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، به روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفت!

در بخش اول از قسمت پنجم دور مقدماتی فصل دوم مسابقه عصر جدید ، شاهد اجرای یدالله غلامی و احمد بابایی بودیم. غلامی و بابایی به عنوان اولین اجرای بخش اول از قسمت پنجم، به روی صحنه رفتند! این دو ورزشکار ثابت کردند می‌ توانیم با وجود کمبود‌ها به موفقیت دست یابیم.

این شرکت کننده گفت: ” آرزوهای زیادی دارم؛ یکی اینکه در تیم ملی قطع عضو دروازه بان باشم. آرزوی دیگرم این است که با رونالدو روپایی بزنیم و به بیرانوند شوت بزنم. “

احسان علیخانی نیز گفت: ” من می توانم با علیرضا هماهنگ کنم که به او شوت بزنید، اما با رونالدو دو سه هفته‌ا ی مشکل داریم جوابش را نمی‌ دهم! ” (خنده)

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا