۶ نشانه افراد باهوش که امکان دارد در وجود شما نیز باشد!

تا به حال به این فکر کرده اید که شاید شما هم از هوش بالایی برخوردار باشید ، و یا اینکه افراد باهوش واقعا چه خصوصیتی دارند و از چه پوئن هایی بهره می برند و اینکه این پوئن ها مثبت هستند و یا برعکس ، بهتر است مطلب پیش رو را بخوانید تا مقدار هوش خود را بسنجید .

6 نشانه افراد باهوش

اگر این ۶ نشانه شما را آزار می دهند شما یک فرد باهوش هستید

داشتن ضریب هوشی بالا شاید برای هر فردی یک آرزو باشد اما اگر با افراد باهوش صحبت کنید متوجه می شوید که این موهبت می تواند گاهی موجب رنجش آنها شود.
افراد باهوش دارای ویژگی هایی هستند که ان ها را از دیگران متمایز می کند. به طور کلی رفتار و گفتار این افراد به راحتی برای افراد معمولی قابل درک نیست و حتی در مواردی باعث می شود که مورد تمسخر افراد قرار بگیرند.
اگر این ۶ مورد برای شما نیز مانند یک کابوس عذاب آور است به شما تبریک می گوییم شما یک فرد باهوش هستید.

تصحیح اشتباهات: اگر خیلی باهوش باشید و فردی یک مطلب را به اشتباه و نادرست بیان کند و خیلی سخت می توانید خودتان را کنترل کنید تا اشتباه او را در همان لحظه تصحیح نکنید.

فکر

فکر بیش از حد: گاهی در دام توالی فکر های مختلف می افتید و خیال های زیادی به سراغتان می آید که دیگر گذر زمان را احساس نمی کنید و همین فکر خای طولانی و تجزیه و تحلیل ها تصمیم گیری را برای شما به امری دشوار تبدیل می کند.

می دانید که نمی دانید: هوش در واقع نتیجه ای متضاد بر روی شما می گذارد. هرچه بیشتر اطلاعات زیادی بدست می آورید و کتاب های بیشتری می خواند بیشتر میفهمید که هیچ چیز نمی دانید . تحقیقات نشان داده است هرچه میزان ضریب هوشی شما کمتر باشد بیشتر توانایی های شناختی خودتان را بالا میگیرید.

6 نشانه افراد باهوش که امکان دارد در وجود شما نیز باشد!

دانش

به جای احساس فکر می کنید: در اکثر موارد بیشتر از ان که احساسات خود را بیان کنید بیشتر آنها را توضیح می دهید و در پایان نیز باز هم احساس می کنید که همچنان کلی حرف در دلتان باقی مانده.

توقع همه از شما: همه از شما انتظار دارند که بهترین باشید و فرقی نمی کند بهترین بودن در چه زمینه ای است. این اتفاق باعث می شود که در بسیاری از موارد نتوانید درباره ضعف هایتان با دیگران حرف بزنید.

کمتر تلاش می کنید: بهرحال افراد باهوش به تلاش کمتری برای رسیدن به اهدافشان نیاز دارند در نتیجه تلاش کمتری می کنند اما این کار همیشه درست نیست و ممکن است شما را از اهدافتان دور کند.

بیشتر بخوانید :

هوش هیجانی (EQ) مهم تر است یا ضریب هوشی (IQ) ؟ + تفاوت ها

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا