شخصیت شناسی نحوه حمل کیف / کیف خود را چگونه حمل می کنید؟

مطالب شخصیت شناسی اغلب یک نوع سرگرمی هستند که بخاطر نکات روانشناختی شان اغلب درست از آب در می آیند این بار به سراغ شخصیت شناسی نحوه حمل کیف رفته ایم ، با ما همراه شوید .شخصیت شناسی نحوه حمل کیف / کیف خود را چگونه حمل می کنید؟
همه می‌دانند که افراد عادات خاص دارند و به سختی می‌توانند افرادی را پیدا کنند که عادات، سلایق و رفتارهای نسبتاً مشابهی داشته باشند. نکته‌ی مهم‌تر این است که عادات ما چیزهای ساده و پیش پا افتاده‌ای مناطق و با شخصیت ما ارتباط تنگاتنگی دارند. به همین دلیل افراد مختلف رفتارها و عادت های متفاوتی دارند که تغییر دادن این عادات برای آن ها مشکل خواهد بود.برای مثال به اعتقاد روانشناسان، حتی نحوه‌ی روی دوش انداختن یک کوله پشتی نیز می‌تواند از شخصیت‌های ما را نشان دهد.
به همین دلیل در ادامه این مطلب را آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید اطلاعاتی در مورد شخصیت خود و دیگران کسب کنید. تست زیر شامل ۵ آدمک است که هر کدام را به نحوی با خود حمل کنند. نحوه حمل این کیف شخصیت شما را تا حدودی نشان می دهد. پس با انتخاب نحوه حمل کیف جواب تست را در ادامه دیده و به شخصیت خود پی ببرید.شخصیت شناسی نحوه حمل کیف / کیف خود را چگونه حمل می کنید؟

پاسخ تست شخصیت شناسی:

شماره ۱ : اگر شما هم می‌دهید کیف خود را مانند کوله پشتی روی پشتتان قرار دهید باید بگویید که شما انسانی هستید که همیشه برای کارها و سفرهایتان آماده می‌شوید. علاوه بر این برای این شخصیت بسیار باملاحظه و دلسوزی هستید و به دیگران اهمیت می دهید به همین دلیل دیگران خیلی زود به شما اعتماد کرده اند و از شما پیروی می کنند.

شماره ی ۲ : اگر شما متعلق به کیفتان هستید و به کیفتان اختصاص می دهید را در دستتان می دارید، شعار شما این است که روی همه چیز کنترل و حاکم باشد. شما دوست دارید که همیشه از همه چیز آگاه باشید و همیشه دیدگاه خاص خود را دارید. رک هستید و اگر از شما بخواهند همه چیز را بدون مشاهده در مورد دیگران به آن‌ها می‌گوید. قابل اعتماد بودن شما حد و مرز  ندارد و دیگران به شما اتکا خواهند کرد.

شماره‌ی ۳ : افرادی که کیفشان را روی دوششان می‌اندازند، می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را همیشه همراه داشته باشند، حتی اگر برخی از آن‌ها برای نگه داشتن آن در کیفی وجود نداشته باشد. این افراد چنان مبادی آداب و با نزاکت  هستند که اگر بین حرف‌های شما خوابشان برود نیز این کار را با چشم‌های باز انجام خواهند داد و گهگاهی سرشان را نیز به تایید تکان خواهند داد.

شماره ی ۴: اگر کسی هستید که کیفتان را به صورت مورب روی شانه‌ای مخالف می‌دانید که هیچکس نمی‌تواند وسایل شما را بدزدد. اما این دسته از افراد ممکن است در مورد دارایی هایشان غلو کرده و ثروتشان را به رخ دیگران بکشند، اما در همین حال معمولاً افراد سخاوتمندی هستند. اما این افراد باید بسیار مراقب باشند، زیرا ممکن است برخی از این گشاده دستی را مایه‌ای ضعیف بدانند و از شما استفاده کنند.

شماره‌ی ۵ : افرادی که کیف را از گردن آویزان کرده و روی شکم قرار می‌دهند انسانهای خلاق و باهوشی هستند. بی قاعدگی این افراد بسیار قابل توجه و خارج از هر محدودیتی است. آن‌ها معمولاً انسان‌های بی‌نظم هستند، اما این موضوع نمی‌تواند مانع تفکر سریع، خلاق و پویا و تصورات درست و واضح باشد. آن‌ها انسانهای واقع بینی هستند.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

شخصیت شناسی از روی انگشتر / انگشتر خود را داخل کدام انگشت می اندازید؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا