با آب خارج شده از کولر گازی چه کنیم؟

 

فرزانه سمندر، اختصاصی جدول یاب

با شروع فصل گرما استفاده از کولرهای گازی چندین برابر می شود. دغدغه آب بیرون رفته از کولرهای گازی نیز برای عده ای مشکل بوجود می آورد.
عده ای نیز برای استفاده از این آبها آن را درون باغچه و یا گلدان ریخته.

با آب خارج شده از کولر گازی چه کنیم؟

اما آیا این آب برای گیاهان مناسب است یا خیر؟

کولرهای گازی در اثر بخار و سرما آب تولید می کند و بخاطر دی اکسید فراوانی که از هوا وارد آب شده و املاح بیشتری دارد ،این آب غیر قابل خوردن می باشد و انسان و دام نباید از این آب استفاده کنند ، اما برای استفاده گیاهان چطور؟ آیا آنها نیر نباید از این آب استفاده کنند؟

با آب خارج شده از کولر گازی چه کنیم؟

 

اگر از آب کولر گازی برای آبیاری گیاهان آپارتمانی بخواهید استفاده کنید بهتر است این کار را نکنید، به دلیل حساسیت بالای بیشتر این گیاهان باعث مسمومیت و وجود املاح بیش از حد در خاک آنها می شود.
اما برای آب دهی به گیاهان شهری مشکلی پیش نمی آید و می توان بازیافت کرد و همین طور از این آب برای شستشوی ماشین و سرویس بهداشتی ، البسه و … می توان استفاده کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
علی
علی
2 سال قبل

عضو هیات علمی جهاد کشاورزی هستم. چند سال پیش آب کولر گازی رو دادم آزمایشگاه آب و خاک محل کار که آزمایش بکنند. پرسیدم که تا بحال آب کولر براتون آوردند؟ گفت نه. خودش هم کنجکاو شد نتیجه رو ببینه. چند روز بعد رفتم نتیجه رو گرفتم نیجه اعجاب آور بود. بقول مسول آزمایشگاه از آب حاصل از دستگاه های دو بار تقطیر ما هم خالص تر بود. به نظرات عیر فنی غیر مستند و آزمایش نشده عده ای توجه نکنید. ولی برای مصرف دراز مدت شرب احتیاج به آزمایش دقیق تری داریم. ولی خواهشا بدون بررسی با حدس و… مطالعه بیشتر »

دکمه بازگشت به بالا