برای پذیرایی از مهمانان نوروزی چه چیزهایی را جایگزین آجیل کنیم؟

 

فرزانه سمندر ، اختصاصی جدول یاب

در ایام عید می توانید بجز چای و شیرینی و میوه که پذیرای مهمانان هستید می توانید از این تنقلات برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خود استفاده کنید؛

 پذیرایی از مهمانان نوروزی

میوه های خشک ایده جالب و متنوعی می تواند باش ، شما می توانید از روش های خانگی برای تهیه میوه های خشک استفاده کنید که مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

 پذیرایی از مهمانان نوروزی

✅ می توانید از آجیل گیاهی که تحت عنوان آجیل خارجی در فروشگاه های آجیل عرضه می شوند تهیه کنید که اقلام آن از باقلای سبز ، نخودچی ، دانه سویا و کراکر و نوعی نخود سبز تشکیل شده است. از فواید این آجیل بر خام بودنش و کم کالری بودنش از قیمت مناسبت نیز برخوردار است و بسیار سبک.

 پذیرایی از مهمانان نوروزی

✅ از مسقطی های کم شیرین با طعم های مختلف که طرفداران زیادی نیز دارد و در بازار موجود است تهیه کنید نوع جدیدی از این مسقطی ها نیز روانه بازار شدند که شیرینی کمتری دارند و طعم انجیر دارد.

 پذیرایی از مهمانان نوروزی

✅ به جای قند نیز می توانید از خرما شکلاتی های مغزدار و یا قند خرماهای طعم دار که کالری کمتری نسبت به خرماهای خشک و خرماهای شیره دار دارند استفاده کنید. و یا خودتان در منزل توپک های خرمایی که مخلوطی از خرما و بیسکوییت و گردو می باشد درست کنید. برای تزیین آنها نیز از طعم های مختلف پودر نارگیل و پودر گل سرخ استفاده کنید.

 پذیرایی از مهمانان نوروزی

✅ بعد از خوردن این همه تنقلات با طعم های شیرین مطمئنا مهمانانتان از خوردن تنقلاتی با طعم ترش و ملس نیز استقبال خواهند کرد .
برای داشتن طعم ترش در میز پذیرایی خود تهیه آلوهای جنگلی، آلبالوهای خشک و برگه های زرد آلو و آلو را به شما پیشنهاد می کنیم ، همچنین می توانید از لواشک های پذیرایی بسته بندی شده نیز استفاده کنید .

 پذیرایی از مهمانان نوروزی

✅ برای بچه های مهمانانتان نیز می توانید از ژله های کوچک پذیرایی در رنگ های مختلف بگذارید و همراه با عیدی به آنها بدهید مطمئنا از سوپرایز شما خوشحال خواهند شد.

 پذیرایی از مهمانان نوروزی

✅اگر مهمانان شما مدت زیادی در منزلتان بودند و حوصله شان سر رفت بهتر است آخرین گزینه خود را رو کنید:
تخمه های آفتابگردان گزینه مناسبی برای مهمانی های طولانی مدت هستند پس از خرید آنها غافل نشوید .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا