فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره فرزاد فرخ خواننده موسیقی پاپ و همچنین زندگی شخصی او خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فرزاد فرخ ، خواننده موسیقی پاپ متولد دهه ی ۱۳۶۰ شمسی در شهر شیراز می باشد. شاید بد نباشد که بدانید نام اصلی فرزاد ، ” فرزاد امید فرخی فرد شیرازی ” است!

فرزاد فرخ نیز یکی از خوانندگان نوظهور شرکت آوازینو به مدیریت حسن اردستانی می باشد! فرزاد هم چون خوانندگانی چون حمید هیراد و گروه ماکان بند فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد و از آهنگسازی به خوانندگی رسید! درباره زندگی شخصی و همچنین همسر فرزاد فرخ بد نیست بدانید که وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

فرزاد در ابتدا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ شمسی و با حضور در کلاس های آموزش گیتار آغاز کرد! پس از مدتی وی به سمت ساز پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی نمود. فرزاد در مصاحبه ای در این باره چنین می گوید: ” آن هنگام ارتباط زیادی با خوانندگی نداشتم! اما ساختن آهنگ را دوست داشتم؛ یعنی تولید آهنگ را خیلی دوست داشتم! چون ترانه و ملودی بسیار کار می کردم. من نوشتن را خیلی دوست دارم. ” فرزاد در مصاحبه ای درباره ی شعر آهنگ های خود می گوید: ” این احساسات در قالب ترانه اتفاقاتی نیست که در مورد زندگی من افتاده باشد؛ این شهرها صرفا به دلیل استعداد نوشتن من در مورد نوشتن است! “

شاید جالب باشد که بدانید فرزاد فرخ با همکاری دوست میکس مستر خود یعنی امیر علی هدایت زاده ، در استودیوی شخصی در منزل خود در شهر تهران، دو ترک به نام های ” هوای تو ” و ” لبخندت ” را تولید کرد و سپس آن ها را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد!

این اقدام او با استقبال مخاطبان همراه شد! ترک های موسیقی او به شدت مورد توجه قرار گرفت و موجب شهرت وی شد!

آدرس اینستاگرام فرزاد فرخ

https://www.instagram.com/farzadfarokh_official

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا