زندگینامه کامل یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره یکتا ناصر مهمان امشب دورهمی ۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یکتا ناصر ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر مهمان برنامه دورهمی سه شنبه ۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بود.

یکتا ناصر ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۵۷ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید پدر یکتا ، افسر بازنشسته ی نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران و مادر وی نیز خانه دار است؛ او یک برادر کوچک تر از خود و یک خواهر بزرگ تر از خود به نام ” نیکیتا” دارد! نیکیتا عکاس می باشد.

جالب است بدانید یکتا ناصر به صورت اتفاقی بازیگر شده است! او در این باره در مصاحبه ای چنین می گوید: ” در سال ۱۳۷۶ شمسی و وقتی ۱۹ سال سن داشتم، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر ۵ ساله اش را به یکی از دفاتر فیلم سازی ببرد و از من خواست همراه او بروم. من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم؛ آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده ای، شما هم یک فرم پر کنید! یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشتم و تحویل دادم. چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی به کارگردانی محمد نجف اوشانی دعوت کردند! که به این ترتیب وارد این عرصه شدم. “

بد نیست بدانید یکتا ، فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. یکتا پس از اولین تجربه ی خود در عرصه بازیگری، در سال ۱۳۷۷ شمسی در سریال ” عید آن سال ها ” به ایفای نقش پرداخت. ” عید آن سال‌ ها ” یک مجموعه ی تلویزیونی به کارگردانی سعید ابراهیمی‌ فر و محصول سال ۱۳۷۷ می باشد؛ این سریال تلویزیونی در سال ۱۳۷۸ شمسی از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

یکتا ناصر در سال ۱۳۸۰ شمسی با فیلم سینمایی ” ساقی ” به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا اعلامی و به تهیه‌ کنندگی مرتضی شایسته حضور در دنیای سینما را تجربه کرد! فیلم سینمایی ” ساقی ” در پنجمین دوره جشن خانه سینما در سال ۱۳۸۰ شمسی حضور داشت.

یکتا با حضور در سریال ۲۶ قسمتی ” اولین شب آرامش ” در نقش ” نوشین ” و به کارگردانی احمد امینی، به نویسندگی سعید شاهسواری و عباس نعمتی و به تهیه‌ کنندگی سعید شاهسواری در سال ۱۳۸۴ شمسی، آرام آرام شناخته شد، تا اینکه وی در سال ۱۳۹۰ شمسی برای بازی در فیلم سینمایی ” یکی می‌ خواد باهات حرف بزنه ” به کارگردانی منوچهر هادی، به نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت‌ خانی و به تهیه‌ کنندگی فرشته مهدی‌ پور ، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی‌ امین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

یکتا در مصاحبه ای درباره فعالیت خود در عرصه ی بازیگری چنین می گوید: ” بعد از اینکه کار بازیگری را شروع کردم، سراغ کتاب‌ های تخصصی، کارگردانی، فیلمنامه‌ نویسی، بازیگری و دوربین رفتم. سپس به طوری حرفه ای شروع کردم به فیلم دیدن و از تجربیات اطرافیانم استفاده کردم. “

یکتا در جدیدترین فعالیت های بازیگری خود در فیلم سینمایی ” رحمان ۱۴۰۰ ” در نقش ” شراره ” و به کارگردانی منوچهر هادی و همچنین در سریال شبکه نماش خانگی ” دل ” در نقش ” آوا ” به کارگردانی منوچهر هادی حضور دارد.

زندگی شخصی یکتا ناصر

یکتا ناصر ازدواج کرده است؛ و وی متاهل می باشد. یکتا در اسفند ماه سال ۱۳۹۴ شمسی و وقتی ۳۷ سال سن داشت با منوچهر هادی ازدواج کرد، آشنایی این دو در فیلم سینمایی ” یکی می‌ خواد باهات حرف بزنه ” از سال ۱۳۹۰ شمسی آغاز شد. لازم به بیان است ثمره این زندگی مشترک، یک دختر به نام ” سوفیا ” می باشد. سوفیا متولد آذر ماه سال ۱۳۹۵ شمسی می باشد.

یکتا در مصاحبه ای درباره زندگی خود و برخوردهای مردم چنین می گوید: ” فکر می کنم حرفه آدم به خصوص بازیگری، می تواند روی نحوه زندگی و شخصیت او تاثیر بگذارد. این شغل خواه ناخواه آدم را حساس‌ تر و نکته‌ سنج‌ تر می کند. فکر می کنم این زودرنجی را هم از شغل خود وام گرفته‌ ام. اینکه مردم در خیابان تو را می بینند و به تو محبت می کنند، حس لذت بخشی است! البته من یک مشکل بزرگ دارم و آن خجالتی بودنم است. آن روزهای اول نمی دانستم وقتی مردم مرا می شناسند و به من نگاه می کنند باید چه کار کنم، باید من به آنها سلام کنم یا آنها به من… (خنده) “

در انتها شاید جالب باشد که بدانید محسن چاوشی ، علیرضا قربانی و سالار عقیلی از خواننده های مورد علاقه یکتا می باشند.

یکتا و دختر او سوفیا

آدرس اینستاگرام یکتا ناصر

https://www.instagram.com/yekta_nasser

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا