زندگینامه کامل کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت + اینستاگرام

در این مطلب، درباره زندگینامه کامل کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و به تهیه‌ کنندگی علی اکبر تحویلیان خواهیم خواند! با ما همراه باشید. سریال از سرنوشت ، محصولی از گروه فیلم و سریال شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و به نویسندگی محمدمهدی سلطانی و روح‌ الله صدیق، داستان رفاقت هاشم و سهراب ، دو پسر بچه‌ ی پرورشگاهی می باشد؛ دو پسر بچه‌ که از کودکی در این مرکز زندگی می‌ کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌ رسند. آن ها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌ پرورانند، فراز و نشیب‌ های زندگی‌ آن ها، محور روایت‌ اتفاقات این سریال تلویزیونی می‌ شود.

زندگینامه کامل کیسان دیباج

اما از جمله بازیگران سریال تلویزیونی از سرنوشت ، کیسان دیباج است! کیسان دیباج متولد سال ۱۳۷۴ شمسی در شهر تهران می باشد. او در خانواده ای چهار نفره بزرگ شده است؛ کیسان یک خواهر دارد.

کیسان به عنوان بازیگری جوان و تازه کار، بازیگری را به صورت جدی از سال ۱۳۹۵ شمسی و با گروه تئاتر صحنه آغاز کرد! او برای اولین بار و با نمایش ” تنها راه ممکن ” به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ شمسی در تالار سایه ی مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه رفت! بد نیست بدانید کیسان سابقه عضویت در گروه تئاتری موسوم به ” لحظه ” را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

زندگینامه کامل کیسان دیباج

لازم به بیان است کیسان در ابتدا، در عرصه ی موسیقی و خوانندگی فعالیت داشته است! برای نمونه وی در نواختن ساز پیانو متبحر دارد. علاوه بر این، کیسان در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، آهنگ خود را با نام ” یعنی میشه ” در بازار موسیقی منتشر کرد. فعالیت کیسان در عرصه ی موسیقی و خوانندگی بیشتر در حوزه ی پاپ است و مضمون آهنگ های او نیز عاشقانه می باشد!

کاور آهنگ ” یعنی میشه “

دانلود آهنگ ” یعنی میشه ” از کیسان دیباج

حضور کیسان دیباج در سریال از سرنوشت

کیسان پس از سال ها تلاش در عرصه ی تئاتر، در نهایت توانست در زمستان سال ۱۳۹۸ شمسی با حضور در نقش ” سهراب ” در فصل دوم سریال تلویزیونی ” از سرنوشت “ در کنار بازیگران صاحب نامی چون پوریا پورسرخ ، مجید واشقانی ، لیلا بلوکات ، مریم کاظمی ، علیرضا استادی و راستین عزیزپور به جلوی دوربین محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان برود.

کیسان دیباج و دارا حیایی

بد نیست بدانید دارا حیایی فرزند امین حیایی نیز در کنار کیسان دیباج، اولین تجربه بازیگری خود را در قاب تلویزیون کسب می کند! دارا حیایی در نقش مقابل کیسان یعنی هاشم حاضر شده است.

زندگی شخصی کیسان دیباج

کیسان دیباج هنوز ازدواج نکرده است؛ وی در حال حاضر مجرد می باشد. کیسان در اوقات فراغت خود، بیشتر به ورزش مشغول است! بد نیست بدانید او در رشته دوچرخه سواری کوهستان به صورت حرفه ای فعالیت دارد.

زندگینامه کامل کیسان دیباج

آدرس اینستاگرام کیسان دیباج

https://www.instagram.com/keisandibaj

۳ ۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا