شهرزاد شریعت زاده نامزد ایرانی جان سینا کیست؟ + عکس

در این مطلب، درباره شهرزاد شریعت زاده نامزد ایرانی و کانادایی جان سینا توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی ” Shay Shariatzadeh ” متولد دهه هفتاد شمسی (۲۹ ساله و متولد سال ۱۹۸۹ میلادی)، دارای اصالتی ایرانی می باشد! او در شهر ونکوور در کشور کانادا به دنیا آمده است و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

جالب است بدانید شهرزاد در گذشته از طرفداران جان سینا بوده است! موضوعی که زمینه ساز آشنایی بیشتر وی با جان سینا شد! و علاقه ای ارزشمند را بین آن دو به همراه داشت.  شهرزاد از دوره بچگی عاشق جان سینا بود و براساس آنچه خود می گوید هیچ گاه این تصور را در سر نداشت که روزی عشق زمان دوره ی کودکی وی، همسر او باشد!

درباره جان سینا بد نیست بدانید او با نام کامل ” جان فلیکس اَنتونی سینا جونیور ” ، متولد ۲۳ آوریل سال ۱۹۷۷ میلادی در شهر وست نیوبری ایالت ماساچوست ایالات متحده آمریکا می باشد. بد نیست بدانید جان به عنوان یک کشتی‌ گیر حرفه ای، بازیگر، رپر و همچنین یک مجری تلویزیون در حال حاضر بیشتر به فعالیت بازیگری مشغول است و به صورت نیمه وقت نیز کشتی می‌ گیرد و در برندهای ” راو ” (برنامه تلویزیونی کشتی حرفه ای) و ” اسمکدان ” به فعالیت می‌ پردازد.

بد نیست بدانید جان آلبوم رپ خود با عنوان ” You can’t see me ” را در سال ۲۰۰۵ میلادی منتشر کرد! آلبومی که توانست گواهینامه انجمن صنعت ضبط را در یونایتد استیس بدست آورد. جان همچنین در فیلم‌ هایی همچون ” The Marine ” در سال ۲۰۰۶ میلادی ، ” ۱۲ Rounds ” در سال ۲۰۰۹میلادی ، ” Trainwreck ” در سال ۲۰۱۵ میلادی ، ” Ferdinand ” در سال ۲۰۱۷میلادی ، ” Blockers ”  در سال ۲۰۱۸ میلادی و همچنین فیلم ” Bumblebee ” در سال ۲۰۱۸ میلادی به ایفای نقش های برجسته ای پرداخت.

شهرزاد شریعت زاده فارغ التحصیل رشته‌ ی الکترونیک در دانشکده‌ ی بریتیش کلمبیا می باشد و در حال حاضر نیز در یک شرکت امنیتی با نام اویجیلون با نام اصلی ” Avigilon ” در شهر ونکوور کشور کانادا مشغول به کار است.

جان سینا و شهرزاد شریعت زاده در فرش قرمز فیلم سینمایی ” بازی با آتش “

شنبه شب گدشته، جان سینا در مراسم فرش قرمز فیلم جدید خود یعنی ” بازی با آتش ” با نام اصلی ” Playing With Fire ” برای اولین بار به همراه نامزد جدید خود یعنی شهرزاد شریعت‌ زاده ظاهر شد! این دو در ماه مارس سال گذشته نیز در کنار هم دیده شده بودند. سینا در مصاحبه ای با ” اینترتینمنت تونایت ” در حین فیلمبرداری این فیلم با شهرزاد ملاقات داشته است.

جالب است بدانید سینا در مصاحبه ای در حاشیه این مراسم چنین می‌ گوید: ” این فیلم جدید صرف نظر از هر فیلمی که در آینده بازی کنم، همیشه برایم معنای ویژه‌ ای خواهد داشت! زیرا در این پروژه با فردی ویژه ملاقات کردم. “

سینا تابستان گذشته و پس از قطع رابطه با ” نیکی بلا ” در مصاحبه با نشریه ی پیپل چنین گفته بود: ” من جایگاه خودم را می‌ دانم و این بسیار مهم است. اینکه مردم سوالاتی در ذهن‌ شان شکل گرفته است، اشکالی ندارد، اما این هم اشکالی ندارد که من از افشای اطلاعات خصوصی زندگی‌ ام جلوگیری کنم! “

بد نیست بدانید جان در فیلم جدید خود یعنی ” بازی با آتش ” با نام اصلی ” Playing With Fire ” با بازیگران دیگری چون کیگان-مایکل کی ، جیک کارسون ، جان لگیزامو ، جودی گریت و همچنین برایانا هیلدبرند به نقش آفرینی پرداخته است. سینا در فیلم سینمایی ” بازی با آتش ” با نام اصلی ” Playing With Fire ” نقش یک آتش‌ نشان را بازی کرده است که جان سه کودک را نجات می‌ دهد و سپس از آن‌ ها مراقبت می‌ کند! لازم به بیان است وی قرار است در فیلم “سریع و خشن ۹ ” و همچنین ریبوت فیلم سینمایی ” جوخه‌ ی انتحار ” با نام اصلی ” The Suicide Squad ” نیز به ایفای نقش بپردازد!

زندگی شخصی شهرزاد شریعت زاده

به زودی مراسم ازدواج شهرزاد شریعت زاده و جان سینا برگزار خواهد شد و این دو به صورت رسمی زن و شوهر اعلام خواهند شد. البته جان سینا بارها گفته است او دوست ندارد پدر شود! چون که او همیشه مشغول به کار و بازیگری است و نمی‌ خواهد پدری غایب برای بچه خود باشد! و لحظات شیرین بزرگ شدن فرزند ی خود را نمی‌ خواهد از دست بدهد.! همچنین سینا تحت عمل جراحی وازکتومی قرار گرفته است و به همین سبب نیز نمی‌ تواند پدر شود و برای پدر شدن بایستی عمل جراحی دیگر انجام دهد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
unknown
unknown
3 سال قبل

۱۹۸۹ دهه ۷۰ هست ؟ ۵ سواد کلاسم نمیخواد این مورد !

دکمه بازگشت به بالا