کرم بورسین بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی شرافت کیست؟

جدول یاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: کرم بورسین بازیگر و مدل ترکیه‌ای است که به خاطر بازی در سریال‌های « Güneşi Beklerken» ۲۰۱۳-۲۱۰۴ و « Şeref Meselesi» (۲۰۱۴-۲۰۱۵) به شهرت رسید. او متولد ۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ میلادی است. او فعالیت هنری خود را از سل ۲۰۰۶ آغاز کرد. کریم بورسین در کشورهای متعددی همچون اسکاتلند، اندونزی، انگلیس، ترکیه، مالزی و آمریکا زندگی کرده است.

در سن ۱۲ سالگی همراه خانواده‌اش به آمریکا رفت. او فارغ التحصیل دانشکده ارتباطات بازاریابی کالج امرسون بود و در حالی که در دانشگاه بود دوره بازیگری هم می‌دید. وی به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در یک مسابقه در دبیرستان در ایالات متحده انتخاب شد. قبل از بازیگر شدن، به عنوان راننده مشغول به کار بود.

بورسین قبلتر در سال ۲۰۱۰ در فیلم های تلویزیونی آمریکایی از جمله Sharktopus حضور یافته بود. در ۹ سپتامبر ۲۰۱۳، وی در تبلیغات یک تجاری Line ظاهر شد. این بازیگر ۳۳ ساله در فیلمی ترکیه‌ای به نام « Unutursam Fısılda» نقش یک موزیسین را بازی کرد. در سال ۲۰۱۶ در یک تبلیغات تجاری همراه دوست دخترش سرنای سریکایا حضور یافت. سریکایا هم یک بازیگر و مدل ترکیه ای است.

بورسین هر دو پروداکشن هالیوود-ترکیه را دنبال می کند و ترجیح می دهد از هر دو زبان انگلیسی و ترکی در بازیگری استفاده کند. او همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر بین المللی سئول شده است.

کرم بورسین بازیگر نقش ایگیت در سریال ترکی شرافت است که توسط کانال دی ترکیه تولید و پخش شد. این سریال از یک سریال ۱۸ قسمتی ایتالیایی منتشر شده بین سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ به نام، حریم شکسته گرفته شده‌است. قسمت آخر این سریال در ۱۷ مارس ۲۰۱۵ از کانال دی ترکیه پخش شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا