گلنوش خسروی جوان ترین بازیکن لژیونر فوتبال بانوان ایران کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره گلنوش خسروی لژیونر ایرانی کوناک اسپور ترکیه خوهیم داشت! با ما همراه باشید. گلنوش خسروی ، جوان ترین بازیکن لژیونر فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران و بازیکن تیم فوتبال ازمیر ترکیه بعد از تعطیلی سه ماهه لیگ این کشور به ایران بازگشت و برای حفظ آمادگی جسمانی‌ خود با تیم وچان کردستان به توافق رسید.

هافبک تیم فوتبال ترکیه در ازمیر عملکرد خوبی داشت و در تورنمنتی که میان تیم‌های لیگ باشگاهی برگزار شد به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شد. او بعد از بازگشت به ایران گفت: در ازمیر ترکیه مسابقات لیگ باشگاهی به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت سه ماه تعطیل شده و من به عنوان بازیکن قرضی می ‌توانم برای حفظ آمادگی جسمانی‌ام در تیم ایرانی بازی کنم.

گلنوش خسروی در حالی با وچان کردستان به توافق رسیده است که این تیم باشگاهی در یکی دو هفته گذشته چند بازیکن خوبش از جمله زهرا خواجوی ، سرشین کمانگر، فروغ موری و… را از دست داده است.

گلنوش خسروی با لقب ” نیمار فوتبال بانوان ایران ” و بازیکن پست مهاجم ، متولد ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۰ شمسی در شاهین شهر اصفهان می باشد. او در حال حاضر به به عنوان جوان ترین بازیکن لژیونر فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران ، در کوناک بلدی اسپور بازی می کند. بد نیست بدانید گلنوش خسروی با ۱۷۱ سانتی منر قد و ۵۳ کیلوگرم وزن، به عنوان شماره ۲۱ بازیکن تیم ملی امید فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

گلنوش خسروی بازیکنی سرعتی، دو پا و گلزن می باشد که در هر دو پست هافبک چپ و راست می تواند بازی کند! گلنوش فوتبال را از کوچه های شاهین شهر اصفهان آغاز کرده است؛ او پا برهنه بازی می کرد تا کفشش خراب نشود!

گلنوش خسروی در برنامه ای در شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: ” پدرم فقط ۳۲ ساله بود که به خاطر تصادف از دنیا رفت و نتوانست موفقیت هایم را ببیند! تک فرزند هستم و کسی را جز مادرم ندارم. او یک تنه مرا به این نقطه‌ رسانده است. از نظر مالی ضعیفیم اما با پیشرفتم در فوتبال، همه کار برای مادرم می کنم! در روزهای بد سرمان پایین بود و جنگیدیم. با خوردن یک بیسکویت مادر، تا آخر شب آن قدر بازی می کردم تا از هوش بروم. مادرم شغل ثابتی نداشت. برای همین یک بیسکویت به زحمت می افتاد اما به رویم نمی آورد. وقتی غذا در خانه نیست، اولین نفری که سیر است، مادر است. “

گلنوش خسروی از سن ۱۴ سالگی عضو تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان شد و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و همچنین امید برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به میدان رفته است. در کارنامه ملی گلنوش چندین گل از جمله دو گل‌ زیبای وی به تیم ملی فوتبال بانوان اردن، همچنین گلزنی در برابر تیم ملی فوتبال بانوان قرقیزستان، تیم ملی فوتبال بانوان مالدیو و … درج شده است.

گلنوش حالا با قراردادی دو ساله به تیم کوناک اسپور در شهر ازمیر کشور ترکیه پیوسته است که در جایگاه سوم لیگ ترکیه قرار دارد! گلنوش خسروی درباره وضعیت خود در کشور ترکیه می گوید: ” تیم ما چند لژیونر دیگر هم از کشورهای نیجریه و رومانی دارد و هدف مان قهرمانی است. گرچه خداحافظی از ذوب آهن اصفهان برایم سخت بود، اما همه‌‌ چیز، خیلی بهتر از ایران است. سرمربی مان و مدیر تیم خیلی حواس شان به من است و مدام می پرسند مشکلی نداری؟ “

گلنوش خسروی درباره مقایسه‌ سبک بازی‌ خود با نیمار ، ستاره فوتبال برزیل به روزنامه همشهری این چنین گفته است: ” به‌ خاطر اینکه صورتم و بعضی از حرکاتم شبیه اوست، این لقب را به من داده اند! الگوی من نیمار نیست، ولی هر چقدر هم حاشیه داشته باشد، بازیکن بزرگی است. “

گلنوش خسروی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/Golnoosh_khosravi/?hl=en

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا