بیوگرافی آندره‌ آ استراماچونی و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

جدول یاب ، محمد سیمری : باشگاه فوتبال استقلال ایران یکی از پر سابقه ترین باشگاه های ورزشی ایران زمین به شمار می آید. بد نیست بدانید استقلال تا پیش از انقلاب جمهوری اسلامی ایران در ابتدا دوچرخه‌ سواران و سپس تاج نام داشت! در جدیدترین اتفاق مرتبط با باشگاه استقلال، قرار است آندره‌ آ استراماچونی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران معرفی شود.

در این مطلب بیشتر درباره ی سرمربی احتمالی تیم فوتبال استقلال خواهیم دانست؛ با ما همراه باشید.

آندره‌ آ استراماچونی

آندره‌ آ استراماچونی (به ایتالیایی Andrea Stramaccioni) متولد نهم ماه ژانویه سال ۱۹۷۶ میلادی در شهر رم کشور ایتالیا می باشد. جالب است بدانید آندره آ استراماچونی در بزرگ ترین دانشگاه ایتالیا به نام دانشگاه La Sapienza و در رشته ی حقوق به تحصیل پرداخته‌ است، اما این مورد هیچ گاه مانع پرداختن وی به ورزش فوتبال نشده‌ است.

لازم به بیان است آندره‌ آ با ۱۸۳ سانتی متر قد، حضور در ورزش فوتبال را بازی در پست مدافع در تیم بولونیا آغاز کرد. البته شاید دانستن این موضوع عجیب باشد که استراماچونی فوتبال را از سال ۱۹۹۴ میلادی و آن هنگام که ۱۸ سال سن داشت، شروع کرد و این شروع زمان چندانی نینجامید! آندره‌ آ در همان سال های اولیه دچار آسیب جدی شد و از فوتبال کنار رفت!

آندره آ دوباره وارد دنیای فوتبال می شود

ماجرای آسیب جدی آندره آ سبب دوری او از دنیای فوتبال نشد! وی پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی، در نقش مربی برای تعدادی از تیم های جوان و آماتور فعالیت داشت تا اینکه در سال ۲۰۰۱ میلادی به عنوان استعداد یاب جوانان تیم  A.S. Roma انتخاب شد! اولین بار در سال ۲۰۰۳ میلادی و با تیم جوانان A.S. Roma طعم موفقیت را چشید. علاوه بر این، او در سال ۲۰۰۴ میلادی نیز عملکردی موفقیت‌ آمیز را از خود نشان داد تا مسئولان این باشگاه بیش از پیش به وی علاقه‌ مند شوند.

سرانجام او با تلاش و تجربه ی بسیار در سال ۲۰۰۵ میلادی به استخدام باشگاه رم، به عنوان مربی تیم جوانان درآمد و توانست هدایت تیم زیر ۱۵ ساله‌ های رم را بر عهده گیرد. او در کنار یکی از اسطوره‌ های A.S. Roma، یعنی برونو کونتی، کار خود را آغاز کرد. برونو کونتی در امر استعدادیابی مردی با مهارت های ایده آل بود! آندره آ با تیم های پایه این باشگاه، چندین عنوان قهرمانی را نیز بدست آورد.

بد نیست بدانید آندره‌آ در کودکی هوادار A.S. Roma بوده‌ است! او در سال ۲۰۰۷ میلادی موفق شد Tricolore را فتح کند.

زندگینامه کامل آندره‌ آ استراماچونی

آندره‌ آ استراماچونی در سال ۲۰۰۹ میلادی، مجوز مربیگری یوفا را دریافت کرد تا بتواند در رده ی سری A و B کار کند، در سال ۲۰۱۱ میلادی و وقتی که او ۳۵ ساله بود، از تیم A.S. Roma به سرمربیگری جوانان تیم فوتبال اینتر میلان رسید! آندره‌ آ در سال اول توانست این تیم را در مسابقات قهرمانی اروپا به نام Next Generation قهرمان کند. آندره‌ آ، مرد با ایده ای بود و می‌ دانست که چه می‌ خواهد بکند.

آندره آ پس از جدایی از تیم A.S. Roma و پیوستن به تیم فوتبال اینترمیلان در مصاحبه‌ ای این چنین گفت: “من قلب و خانواده دوم خودم را در Trigoria جا گذاشته‌ ام! از این که بگویم در هنگام خداحافظی همه را بغل کردم و گریه کردم اصلا خجالت نمی‌ کشم و تنها کسی که تا آخرین لحظات برای نگه داشتن من در باشگاه تلاش کرد، برونو کونتی بود.

او پدر فوتبالی من است. او در قلب من جایگاه ویژه‌ ای دارد و من همه چیزم را چه در راه مربی شدن و چه در راه بزرگ شدن در زندگی شخصی، به او مدیون هستم. هیچ‌ کس نمی‌تواند اهالی A.S. Roma را از قلب من بیرون کند! اینترمیلان با نشان دادن علاقه بسیار زیاد به من باعث شد تا آنجا را انتخاب کنم. بین ما احساس مشترکی وجود دارد؛ در اینجا خوشحالم.”

آندره آ در تیم جوانان اینترمیلان به افتخارات زیادی دست یافت! درخشش در فینال لندن، که آندره آ همراه با جوانان اینترمیلان به فینال لیگ قهرمان اروپا در رده ی جوانان راه یافته بود و شکست دادن تیم فوتبال جوانان آژاکس در مسابقه ی فینال و همچنین کسب مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات که با نام next generation شناخته می شود و همچنین قهرمان کردن تیم فوتبال جوانان اینترمیلان در رقابت های لیگ ایتالیا باعث شد تا او بیش از پیش دیده شود. همین افتخارات و موفقیت ها سبب شد تا فعالیت های وی به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان اینترمیلان، یادآور دوران خوزه مورینیو باشد!

زندگینامه کامل آندره‌ آ استراماچونی

آندره‌ آ استراماچونی و سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان اینترمیلان

تیم اصلی باشگاه اینترمیلان در فصل ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ میلادی با دو تغییر مربی، نتوانست موفق ظاهر شود و در نهایت با تصمیم عجیب مسئولان این باشگاه، استراماچونی در ۹ بازی مانده تا پایان لیگ سرمربی این تیم شد! استراماچونی توانست در ۹ بازی باقی مانده، با ۵ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت و همچنین پیروزی دلچسب ۴ بر ۲ مقابل تیم فوتبال A.S. Roma همه توجه ها را به سوی خود جلب کند! همین اتفاق سبب شد تا او  به عنوان سرمربی تا سال ۲۰۱۵ میلادی با تیم اصلی اینترمیلان قرارداری را ببند. وی در این سال تقریبا در همه ی بازی‌ های بزرگ به پیروزی رسید!

اما متاسفانه او پس از شروع خوب در تیم بزرگسالان اینترمیلان، با روند نزولی مواجه شد و فصل را با رتبه نازل نهم جدول به پایان رساند! آندره آ در پایان فصل از سمت خود برکنار شد.

تیم فوتبال اودینزه میزبان آندره آ می شود

بعد از جدایی تلخ از تیم اینترمیلان، آندره آ استراماچونی در ۱۴ ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی با امضای قراردادی، هدایت تیم فوتبال اودینزه را بر عهده گرفت. او با تیم فوتبال اودینزه در فصل ۲۰۱۴ میلادی، رتبه ۱۶ را کسب کرد و همین اتفاق، باعث برکناری دوباره ی او شد!

همین شکست باعث شد تا دیگر سرمربیگری تیمی در کشور خود به دست وی داده نشود!

ناکامی های آندره‌ آ استراماچونی

حضور در یونان و ادامه شکست ها

در تاریخ هشتم ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی استراماچونی به عنوان سرمربی باشگاه پاناتینایکوس در سوپر لیگ کشور یونان منصوب شد و قرارداد یک و نیم ساله ای را به امضا رساند! اما کسب نتایج ضعیف باعث شد تا در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۶ میلادی از این تیم هم کنار برود!

جمهوری چک میزبان آقای مربی می شود

در ۲۸ ماه می سال ۲۰۱۷ میلادی با قراردادی ۲ ساله به باشگاه اسپارتا پراگ کشور جمهوری چک رفت؛ اما حذف از لیگ اروپا و جام حذفی باعث شد تا در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۱۸ میلادی، استراماچونی به عنوان مربی سرپوشی اسپارت برکنار شد.

آندره‌ آ استراماچونی

آندره‌ آ استراماچونی در لیگ فوتبال ایران

در ۱۳ ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی استراماچونی با قراردادی دو ساله به مبلغ ۴۴۰ هزار دلار رقمی بالغ بر ۶ میلیارد به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست.

زندگی شخصی آندره‌ آ استراماچونی

آندره آ در سال ۲۰۱۱ میلادی و وقتی ۳۵ ساله بود با دختری به نام “دالیلا” ازدواج کرد؛ آن ها اکنون یک پسر و یک دختر به نام جولیا دارند. بد نیست بدانید همسر وی مدیر یک سایت در حوزه سلامت مادران باردار می باشد.

آندره‌ آ استراماچونی و همسرش
آندره‌ آ استراماچونی و فرزندانش

آدرس اینستاگرام آندره‌ آ استراماچونی

http://www.instagram.com/stramaccioni

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا