زندگینامه کامل فریبا نادری به همراه نشانی اینستاگرام

جدول یاب ، محمد سیمری : فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین سال ۱۳۶۳، فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همچنین مدیر بازرگانی است. او همسر سابق مسعود رسام، کارگردان تلویزیون است. بد نیست بدانید نادری پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ ای گفت هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد!

نادری درباره ی کودکی حود چنین می گوید: “در کودکی، شیطان و بازیگوش بودم! پای تمام بازی ها و کارهایم برادرم حمید بود؛ به خاطر او شیطنت هایم هم پسرانه بود، من به جای عروسک، عاشق توپ چهل تکه بودم! اغلب توی کوچه با بچه ها هفت سنگ و فوتبال بازی می کردم!”

فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد؛ درباره ی شروع بازیگری وی جالب است بدانید در ۱۹ سالگی زمانی که برای تست دوست خود در یک فرخوان بازیگری او را همراهی می کرد، با پیشنهاد مرحوم مسعود رسام، کارگردان آن سریال، او هم تست داد و قبول شد! پس از قبولی در تست، مدتی در کلاس های بازیگری بهروز بقایی شرکت کرد و با سریال “مروارید سرخ” در سال ۱۳۸۳ اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد؛ سپس با سریال “گل بارون‌ زده” باعث شد که اهالی سینما روی بازی او، حساب ویژه ای باز کنند!

خانم نادری سال ۱۳۸۳ با مرحوم مسعود رسام وارد یک رابطه عاشقانه شد! این دو بعد از دو سال رابطه در سال ۱۳۸۵ با هم ازدواج کردند. نادری درباره ی این ازدواج چنین می گوید: “بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد! من هم در مقابل عاشق شدم؛ یعنی او من را هم عاشق کرد.

بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم. شاید خیلی ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال ۱۳۸۳ می دانستم که مسعود سرطان دارد. سال ۱۳۸۵ که با من ازدواج کرد، دکترها می گفتند کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد؛ اما معجزه ی عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال ۱۳۸۸ با سرطان بجنگد.

این جور وقت ها خیلی ها آدم را قضاوت می کنند! ممکن است فکر کنند به خاطر ثروت مسعود رسام بوده که من حاضر شدم با مردی که ۲۷ سال با من اختلاف سنی دارد ازدواج کنم. کسانی که مسعود رسام را از نزدیک می شناسند، از وضعیت زندگی او خبر دارند و می دانند که او ثروتمند نبود. ازدواج با مسعود آنقدر عاشقانه و مهم بود که با وجود مخالفت های خانواده این کار را کردم.

در کنار مرحوم مسعود رسام زندگی عاشقانه ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی، هیچ وقت در زندگی با او خلاء حس نکردم! حتی کوچک ترین سخنان او برای من، آموزنده بود و این بهترین خاطره ام از اوست که هنوز هم حرف های پرمحتوایش در خاطرم هست.

این زوج هیچ فرزندی مشترکی نداشتند؛ دنا رسام دختر مرحوم رسام از همسر اولش می باشد. ۸ سال پس از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد، در سال ۱۳۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان صنعت مواد غذایی ازدواج کرد. ثمره ی این زندگی، یک دختر به نام “یارا طباطبایی” متولد اسفند ۱۳۹۶ می باشد.

فریبا نادری علاقه ی خاصی به سنت ها و آیین های کهن نیز دارد؛ او در این باره می گوید: “من ترجیح می‌ دهم المان‌ های زندگی‌ ام سنتی باشد و رنگ و بوی روابط گذشته را بدهد. دوست دارم وقتی شب یلدا می‌ شود، جای دورهمی و مهمانی‌ های بی‌ ربط، کنار خانواده باشم و حافظ بخوانم؛ ما سنت‌ های خوبی داریم که به هر دلیلی در زندگی امروز مردم کمرنگ می‌ شوند! شاید دلیل آن مشغله بیش از حد به خاطر نان باشد یا آمدن پدیده‌ هایی مثل تلگرام و اینستاگرام که آدم‌ ها را جور دیگری به هم وصل می‌ کند.”

فریبا نادری به جز بازیگری، به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ی ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌ کند. نادری اکنون به همراه همسر دوم و پسر خاله همسرش، یک رستوران به نام “دلیجان” تاسیس کرده اند تا همچون دیگر همکاران خود از قافله عقب نمانند!

نشانی اینستاگرام فریبا نادری:

http://www.instagram.com/fariba_naderi__

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا