زندگینامه کامل کوین دی بروین هافبک منچسترسیتی و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

جدول یاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: کوین دی بروین یک فوتبالیست حرفه‌ای بلژیکی است که در پست هافبک برای باشگاه منچستر سیتی و تیم ملی بلژیک بازی می‌کند.نام مستعار او «جینجر پله» است. او به خاطر توانایی‌هایش در پاس توپ، دریبل کردن، تکل و شوت زدن شهرت دارد سبک خاص بازی او باعث شده این فوتبالیست جوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان از نگاه رسانه‌ها، مربی‌ها و و همبازی‌هایش نام بگیرد.  گاردین، در سال ۲۰۱۷ او را چهارمین فوتبالیست برتر جهان دانست.  او را غالبا یک فوتبالیست کامل و یکی از بهترین فوتبالیست‌های اروپا توصیف می‌کنند. او فعالیت فوتبالی خود را از «جنک» آغاز کرد جایی که یک فوتبالیست معمولی بود و در لیگ برتر قهرمانی بلژیک ۲۰۱۰-۱۱ برنده شدند.

کوین دی بروینه
کوین دی بروینه

بیوگرافی کوین دی بروین

کوین متولد ۲۸ ژوئن سال ۱۹۹۱ میلادی است. او در شهر جنک بلژیک به دنیا آمد و بزرگ شد. او در چند سال اول زندگی‌اش سفرهای زیادی به انگلیس و آفریقا داشته است چراکه خانواده‌ی مادری‌اش در انگلیس زندگی می‌کردند و اصالتا اهل آفریقا بودند. پدرش در بیزنس سرمایه گذاری نفت مشغول به کار بود و خانواده‌اش به خاطر مصائب شغل پدرش نیز همیشه در سفر به سر می‌بردند. اولین تمایلات کوین به فوتبال در ۴ سالگی او بود که شکل گرفت. بعد از آن به خاطر این علاقه به فوتبال او در مدرسه این بازی را دنبال کرد. یکی از بزرگترین انگیزه های اولیه برای کوین درمورد فوتبال این واقعیت بود که فوتبال بلژیک هنگام بزرگ شدن او  در شرایط بسیار حساسی قرار داشت. کوین در سن ۱۴ سالگی به دلیل نبود زیرساخت های مناسب در شهرش که بتواند بال آرزوهای او برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست درجه یک جهانی باشد، خانه‌شان را ترک کرد و به آکادمی جنک پیوست و شروع باافزایش مهارت‌های خود کرد. در سالهای ابتدایی خود در آکادمی، وی توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند و در نوجوانی می‌توان گفت در فوتبال به یک ستاره تبدیل شده بود.

اگرچه خانواده کوین به لحاظ مالی مشکلی در تامین کردن هزینه‌های او نداشتند اما کوین که تصمیم داشت مستقل باشد با همان اندک درآمدی که از فوتبال به دست می‌آورد هزینه‌های زندگی خودش را تامین می کرد. او فقط آخر هفته‌ها به دیدن خانواده‌اش می‌رفت و تمام وقت و انرژی خود را صرف فوتبال کرده بود.

شروع فعالیت فوتبالی کوین دی بروین

فعالیت فوتبال را به عنوان یک آماتور در همان شهر آغاز کرد. در سال ۲۰۰۸ تلاش و ممارست‌های او نتیجه داد و او برای یک تیم دسته اولی در جنک انتخاب شد و اولین بازی خود را در ماه مه ۲۰۰۹ انجام داد و حدود یک سال طول کشید تا در تیم جا بیفتد و خودش را نشان دهد. در فصل بعد،  او  در تیم جنک بازی کرد و باعث موفقیت تیمش در لیگ ۱۱-۲۰۱۰ شد. در اکتبر ۲۰۱۱ ، کوین در یک بازی برنده مقابل باشگاه بروژ ، اولین هتریک خود را برای گنک به ثبت رساند. کوین این لیگ را برا ۸ گلی که در ۲۸ بازی به ثمر رسانده بود به پایان رساند.

تا فوریه ۲۰۱۲ ، باشگاه انگلیسی چلسی تصمیم گرفته بود کوین را در تیم خود بیاورد و کوین در ژوئیه ۲۰۱۲ اولین بازی خود را برای آنها انجام داد.  بعد از موفقیت و دیده شدن در این تیم با باشگاه چلسی در سال ۲۰۱۲ قرارداد بست.  در آگوست سال ۲۰۱۲ ، چلسی در مورد انتقال موقت کوین به تیم آلمانی واردر برمن پیش از بوندس لیگا، اعلام رسمی کرد. عملکرد رقابتی او در بوندس لیگا انتقال موقت او به این تیم را کاملاً توجیه کرد و در جولای ۲۰۱۳ ، کوین دوباره به صورت رسمی به چلسی بازگشت.

در یک بازی دوستانه مقابل مالزی درست پیش از شروع فصل ۱۴-۲۰۱۳ ، کوین در حالی که یک گل به ثمر رساند، زانویش دچار آسیب دیدگی شد. با این حال،  قبل از این که اولین بازی رقابتی خود را در لیگ برتر مقابل هال سیتی انجام دهد وضعیت مناسبی داشت. در بازی‌ای که چلسی برنده شد، کوین در به ثمر رساندن گل اول تیم خود کمک قابل توجهی کرد.

پس از عملکرد زیرمجموعه‌ای برای چلسی، این تیم تصمیم گرفت او را در ژانویه ۲۰۱۴ به ولفسبورگ بفرستد. وی در لیگ اروپا ۲۰۱۵-۲۰۱۴ ، عالی عمل کرد و همه توجهات را به سمت خود معطوف کرد. در بازی مرحله سوم گروهی، وی دو گل مقابل کراسنودار به ثمر رساند و در بازی بعدی مقابل بایرن مونیخ، با به ثمر رساندن یک گل دیگر ، پیروزی تیمش را تضمین کرد. درواقع با باشگاه آلمانی “ولفسبورگ” قرارداد بست  و افتخار  عنوان “بهترین فوتبالیست سال ۲۰۱۵” در آلمان بدست آورد. این افتخار پس از موفقیت وی در فصل ۱۵-۲۰۱۴ او در تیم  ولفسبورگ، که شامل ۱۶ گل و ۲۷ پاس گل بود نصیب او شد. آگوست سال ۲۰۱۵، باشگاه منچستر سیتی اعلام کرد که یک قرارداد ۶ ساله با کوین دی بروینه بسته است. کوین به عنوان عضو تیم ملی بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۴ و یوفا یورو ۲۰۱۶ برای بلژیک بازی کرده است.

در اوایل سال ۲۰۱۵ گزارش شد که باشگاه انگلیسی منچسترسیتی از نزدیک کوین را دنبال می کرده و قبل از این که سرانجام کوین پیشنهاد آنها را در آگوست ۲۰۱۵ بپذیرد ، دو بار به او نزدیک شده بودند. اواخر ماه آگوست، منچسترسیتی به طور رسمی اعلام کرد که آنها کوین را برای شش سال به دست آورده اند. مبلغ قرارداد منچستر با کوین، ۵۵ میلیون پوند بود. او دومین خرید گران قیمت و پرهزینه برای یک باشگاه انگلیسی تاکنون بوده است.

او تقریبا برای تمام بازی‌های اولی که برای منچستر انجام داد امتیاز کسب کرد. در اکتبر ۲۰۱۵ حدس زده شد که وی برای یک جایزه Ballon D در نظر گرفته شده است. وی در رسیدن تیمش به فینال باشگاه لیگ فوتبال نقش اساسی داشت. اما یک آسیب دیدگی ناخوشایند در نیمه نهایی باعث شد تا او برای دو ماه آینده از زمین بازی دور بماند.

در آپریل ۲۰۱۶، او درست قبل از لیگ قهرمانان یوفا توانست به بازی‌های برگردد. این بازیکن ۲۹ ساله بیشتر گلزنی را برای تیمش داشت  تا تیم را به مرحله نیمه نهایی هدایت کند. این اولین باری بود که منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به این دور دست یافته بود. اما آرزوهای تیم او برای پیروزی در لیگ ناکام ماند.

او در سپتامبر ۲۰۱۶ دو بار به عنوان “بهترین بازیکن مسابقه” معرفی شد و فصل نسبتاً خوبی داشت. در ژانویه سال ۲۰۱۸ ، منچسترسیتی اعلام کرد که آنها تا سال ۲۰۲۳ کوین را نگه می دارند و قراردادشان را با او تمدید کرده‌اند.

در مورد فوتبال ملی او، شایعه شده بود که کوین با توجه به اینکه مادرش یک زن انگلیسی تبار  بود در تیم ملی انگلیس بازی خواهد کرد. اما او بلژیک را انتخاب کرد و اولین بازی ملی خود را برای بلژیک در یک بازی دوستانه مقابل فنلاند در سال ۲۰۱۰ انجام داد. قبل از ورود نهایی به تیم ارشد، وی در تیم‌ نوجوانان کشورش بازی کرده بود.

در ماه مه ۲۰۱۴، او به جز اولین بازیکنانی معرفی شد که برای جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شده‌اند و در اولین بازی تیمش برابر الجزایر، کوین  به عنوان “بهترین بازیکن مسابقه” انتخاب شد. او همچنین در یورو ۲۰۱۶ در یوفا عضو تیم ملی شد. تیم ملی او عملکرد ضعیفی داشت و در مراحل اولیه خودش حذف شد.

کوین دی بروین
کوین دی بروین

زندگی خصوصی کوین دی بروین

کوین دی بروین از سال ۲۰۱۴ با دختری به نام میشی لاکروایکس وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۶ صاحب یک فرزند پسر شدند.  بعد از تولد فرزندشان انها در ژوئن سال ۲۰۱۷ با هم ازدواج کردند. ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۸ پسر دوم آنها به دنیا آمد.

کوین به خاطر خلق و خوی تندی که دارد (زود از کوره بیرون می‌رود، چه داخل زمین و چه بیرون از زمین) معروف است. در سال ۲۰۱۳ طبق یک گزارش گفته می‌شد که دوست دختر  قبلی کوین در آن زمان به او خیانت کرده و با یکی از هم تیمی‌های او، تیبات کورتویز وارد رابطه شده و کوین در یکی از جلسات تمرینی به شدت به هم تیمی خود حمله کرده بود اما بعدا با هم آشتی کردند.

کوین در زمان کودکی به طور گسترده  سفر میکرده است و عشق او به یادگیری زبان‌های جدید باعث شد که وی به زبان‌های فرانسه، هلندی، انگلیسی و آلمانی مسلط باشد. زبان مادری او هلندی است.

اکتبر سال ۲۰۱۴ کتاب زندگی‌نامه او توسط بورجروف و لمبرایت منتشر شد.

کوین سفیر بازیهای المپیک ویژه سال ۲۰۱۴ بود که در آنتورپ برگزار شد و از طریق حساب شخصی اینستاگرام خود درگیر یک تبلیغات جنجالی شد. با استفاده از این شعار (به زبان هلندی): “آیا اگر این شکلی بودم ، هنوز هوادار من بودی؟” ، دی برواین شبیه فردی با سندرم داون به تصویر کشیده بود.

کوین دی‌بروین هافبک منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن این هفته #لیگ_قهرمانان_اروپا2020 انتخاب شد
کوین دی‌بروین هافبک منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن این هفته #لیگ_قهرمانان_اروپا۲۰۲۰ انتخاب شد

آدرس اینستاگرام کوین دی بروین:

https://www.instagram.com/kevindebruyne/?hl=en

Kevin De Bruyne (@kevindebruyne) • Instagram

 

منبع: thefamouspeople

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا