بیوگرافی کامل الیف دوگان بازیگر نقش هاله در سریال ترکی گودال + اینستاگرام و عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب بیوگرافی الیف دوگان بازیگر نقش هاله در سریال گودال را مطالعه می کنید. سریال ترکی گودال Çukur یکی از سریال های جذاب ترکی است. ساخت این مجموعه که بعضا به نام سریال ترکی چوکور (گودال) نیز از آن یاد می شود، از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. این سریال در ۳ فصل پخش می شود. بر طبق آنچه برخی از رسانه های هنری ترکیه منتشر کرده اند احتمال اینکه این سریال در فصل های دیگر نیز ادامه پیدا کند زیاد است.

سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال ۲۰۱۷ کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. اگر قسمت اول سریال گودال را دیده باشید، می دانید که سریال با ورود یک دختر به گودال آغاز می شود. این دختر زیبا و ظریف که سریال با او شروع می‌شود و ما با او وارد گودال می‌شویم، هاله نام دارد. هاله خبرنگاری است که سراغ ادریس آمده تا در مورد محله گودال و خانواده کچوالی تحقیق کند.

ادریس اول با دیدن او یاد کسی از زندگی گذشته‌اش می‌افتد و نام ملیحا را زیر لب می‌گوید. سپس هم، با حوصله و خوش‌رویی پاسخ او می‌دهد. باید بگوییم که نقش او همین جا تمام نمی‌شود و ما او را بیشتر خواهیم دید و او سرنخ راز بزرگ و قدیمی گودال را به دست ما خواهد داد.

بازیگر نقش هاله در این سریال الیف دوگان است. الیف دوگان در تاریخ ۶ سپتامبر سال ۱۹۹۴ در ترکیه و در شهر استانبول متولد شده و تحصیلات دانشگاهیش را در این شهر و در دانشگاه استانبول سپری کرده است. شروع فعالیت هنری وی با صداپیشگی در تیزرهای تبلیغاتی می باشد و بعد به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد. او ۱۶۳ سانتی متر قد و ۵۷ گیلوگرم وزن دارد.

الیف دوگان در سریال پر طرفدار ترکی «تلخ و شیرین» نیز بازی کرده است. دوگان در سریال ترکیه ای «تلخ و شیرین» ایفاگر نقش زینب و خواهر حیات می باشد. بیرجه آکلای بازیگر شناخته شده ترک عهده دار نقش حیات می باشد. الیف دوگان پیش از حضور در سریال تلخ و شیرین، در سریال «عشق حرف حالیش نمیشه» بازی می کرد و ایفای نقش سونا را بر عهده داشت.

اینستاگرام الیف دوگان

instagram.com/mselifdogan

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا