بیوگرافی کامل فرناز رهنما بازیگر نقش تینا وصال در سریال بچه مهندس ۳ + اینستاگرام

بازیگر نقش “تینا وصال” با بازی فرناز رهنما بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون در “فصل سوم سریال بچه مهندس” است که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده ، به همین مناسبت به معرفی یکی از بازیگران اصلی “سریال بچه مهندس ۳ ” ،یعنی فرناز رهنما میپردازیم. با ما همراه باشید

فرناز رهنما بازیگر نقش تینا در بچه مهندس ۳

فصل سوم بچه مهندس از اول ماه رمضان ۹۹ به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی از شبکه دو پخش میشود، در این فصل بازیگران جدیدی به دیگر بازیگران اضافه شده که یکی از آنها فرناز رهنما بازیگر کشورمان می باشد که با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید.

خانم فرناز رهنما در نقش تینا وصال با برادرش تینوش وصال با بازی کاوه سماک باشی, کارخانه دار هستند که پروژه ای را به مهندسان جوان جواد جوادی با بازی روزبه حصاری, مسعود تابش با بازی سعید کریمی, قاسم همدم با بازی محمود خسرومنش واگذار میکند که طرحی را بسازند، اما در تینوش برادرش، بشدت از همکاری خواهرش تینا با سه مهندس جوان مخالف است .
او قصد دارد خانه باغ که بی بی گوهر با بازی ثریا قاسمی که ساکن این خانه است را بفروشد، اما تینا مخالف است و ادامه ماجرا که در سریال خواهید دید.

فرنار رهنما بازیگر, متولد ۲۴ مهرماه ۱۳۶۰ در فلاورجان اصفهان و فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع لیسانس است و دوره های تکمیلی بازیگری را نزد استاد سمندریان گذرانده است و با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رشید. او در سال ۸۸ با کیارش اعتمادی آهنگساز و ترانه سرا و نوازنده ازدواج کرده و متاهل می باشد

گفتنی است که اکنون شما فصل سوم بچه مهندس را تماشا می کنید که دو فصل قبلی پخش شده و داستان سریال «بچه مهندس» در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی یعنی جواد جوادی ساخته شده است.

پیج اینستاگرام فرناز رهنما

www.instagram.com/farnazrahnama

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا