زندگینامه کامل رنه اشتولز بازیگر زن آلمانی فیلم سامورایی در برلین + اینستاگرام

در این مطلب، درباره زندگینامه کامل رنه اشتولز بازیگر زن آلمانی فیلم سامورایی در برلین به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم سینمایی ” سامورایی در برلین ” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری و به تهیه‌ کنندگی ابوالفضل صفاری در ژانر کمدی و محصول سال ۱۳۹٧ شمسی می باشد. بد نیست بدانید این فیلم در زمان اکران خود (۱۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در سینماهای ایران) توجه مردم را به خود جلب کرد و با استقبال قابل توجهی مواجه شد!

زندگینامه کامل رنه اشتولز

در این فیلم،در کنار بازیگرانی چون حمید فرخ‌ نژاد در نقش جمشید سامورایی، امیرمهدی ژوله در نقش فری نردبون، میرطاهر مظلومی در نقش مهدی کوچولو، هومن حاجی عبداللهی در نقش گل‌ محمد و… یک بازیگر آلمانی نیز به ایفای نقش پرداخته است! رنه اشتولز بازیگر آلمانی فیلم سینمایی ” سامورایی در برلین ” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری می باشد.

رنه اشتولز ، بازیگر و همچنین صداپیشه (دوبلور)، متولد سال ۱۹۹۰ میلادی در شهر Lich کشور آلمان می باشد! او فارغ التحصیل رشته ی بازیگری از دانشگاه Wiesbaden کشور آلمان می باشد.

رنه اشتولز در کنار هومن حاج عبدالهی در فیلم سامورایی در برلین

رنه به زبان آلمانی و انگلیسی مسلط است و با زبان های سوئدی و همچنین آشنایی کمی دارد! رنه با موسیقی نیز آشنایی خوبی دارد؛ او در نواختن ساز پیانو تبحر خاص و قابل توجهی دارد. وی یک رقاص خوب باله نیز به شمار می آید.

زندگینامه کامل رنه اشتولز

رنه اشتولز از لحاظ ظاهر به مردمان اروپای مرکزی و اسکاندیناوی شباهت دارد! او در ورزش های وزنه برداری ، شمشیر بازی و همچنین دوچرخه سواری فعالیت هایی داشته است و به آن ها علاقمند است. وی به صورت حرفه ای در ورزش شمشیر بازی فعالیت دارد.

زندگینامه کامل رنه اشتولز

آدرس اینستاگرام رنه اشتولز

https://www.instagram.com/reneestulz/?igshid=1b9z375pjfirt

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا