نام آثار ارنست میلر همینگوی در حل جدول

یکی از نویسنده های مشهور جهان «ارنست میلر همینگوی» نام داشت که در ۶۲ سالگی در گذشت ، با این نویسنده و آثار او بیشتر آشنا خواهیم شد.

«ارنست میلر همینگوی»  Ernest Miller Hemingway نویسنده‌ی مشهور آمریکایی در ۲۱ ژوئیه سال ۱۸۹۹ در ایالت ایلینوی متولد شد. او در خانواده‌ای تحصیل‌کرده کودکی‌اش را گذراند و تابستان‌ها همراه خانواده‌اش به ایالت میشیگان در غرب آمریکا سفر می‌کرد. او در این دوران به ماهیگیری علاقه‌مند شد و پس از اتمام دوران دبیرستانش به‌عنوان روزنامه‌نگار مشغول به کار شد. او در جنگ جهانی اول به ارتش پیوست و راننده‌ی آمبولانس صلیب سرخ شد. او در این سال‌ها به‌شدت مجروح شد و تا چند سال درگیر بیماری و تبعات حاصل از جنگ بود.

«ارنست میلر همینگوی» پس از پایان جنگ و بهبودی سلامتی‌اش روزنامه‌نگاری را دنبال کرد و کار در «تورنتو استار»، یک روزنامه‌ی کانادایی را آغاز کرد. او در این دوران به‌دنبال علاقه‌اش به نوشتن، داستان‌نویسی را با یک سبک خاص و متمایز از فعالیت سایر نویسندگان آغاز کرد. او با شیوه‌ی روایت منحصربه‌فردش و قلم توانایش داستان‌های معروف و ماندگاری نگاشت. داستان‌هایش برآمده از تجربیات و سال‌های حضورش در جنگ است و تصویری درست از قرن بیستم به خواننده را می‌دهد. او با قدرت بالایش در شخصیت‌پردازی و سبک نوشتن ساده‌ و شیوا موفق به دریافت جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۵۴ شد.

«ارنست میلر همینگوی» در طول زندگی‌اش چهار بار ازدواج کرد و به شهرهای مختلف سفر کرد. او در جنگ جهانی اول و جنگ‌های داخلی اسپانیا حضور داشت و به حیات‌وحش آفریقا سفر کرد. او مدتی در کوبا زندگی کرد و در ۲ ژوئیه سال ۱۹۶۱ درگذشت.

نام آثار ارنست میلر همینگوی و سال به تحریر در آمدنشان :

۱۹۲۳ سه داستان و ده شعر

۱۹۲۴ در زمان ما

۱۹۳۳ برنده هیچ نمی‌برد

۱۹۲۶ خورشید همچنان می‌دمدر

۱۹۲۹ وداع با اسلحه

۱۹۳۲ مرگ در بعد از ظهر

۱۹۳۵ تپه‌های سبز آفریقا

۱۹۳۶ برف‌های کلیمانجارو

۱۹۳۷ داشتن و نداشتن

۱۹۳۸ ستون پنجم و چهل و نه داستان کوتاه

۱۹۴۰ زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند

۱۹۴۲ بهترین داستان‌های جنگ تمام زمان‌ها

۱۹۵۰ در امتداد رودخانه به سمت درختها

۱۹۵۲ پیرمرد و دریا

۱۹۶۰ مجموعه اشعار

بیشتر بخوانید :

نام آثار جک لندن در حل جدول

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا