زمان دقیق پخش و تکرار سریال کمربندها را ببندیم از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش و تکرار سریال کمربندها را ببندیم از شبکه آی فیلم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همراه با خلاصه داستان این سریال تلویزیونی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال ” کمربندها را ببندیم ” به کارگردانی مهدی مظلومی و به نویسندگی پیمان قاسم خانی ، مهراب قاسم‌ خانی ، خشایار الوند ، ریما رامین فر و همچنین امیرمهدی ژوله محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و سال ۱۳۸۳ شمسی می باشد.

بد نیست بدانید فتحعلی اویسی ، امیر جعفری ، لاله صبوری ، سعید آقاخانی ، جواد عزتی ، رضا فیض نوروزی ، سیدعلی صالحی ، حمید کاشانی ، رویا افشار و جلال پیشوائیان از بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی هستند.

خلاصه داستان سریال کمربندها را ببندیم

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی ” کمربندها را ببندیم ” این چنین آمده است: ” جوانی به نام ” رامین ” عاشق دختر ” آقای ملکی ” صاحب یک فرودگاه خصوصی می‌ شود، ولی آقای ملکی حاضر به ازدواج این دو نفر نیست! پس از اتفاقاتی، رامین برای رسیدن به خواسته‌ های خود اقدام به هواپیماربایی می‌ کند و درگیری بین رامین و آقای ملکی و هر یک از مسافرین حاضر در هواپیما داستانی می‌ آفریند که… “

زمان دقیق پخش و تکرار سریال کمربندها را ببندیم از شبکه آی فیلم

سریال تلویزیونی ” کمربندها را ببندیم ” هر روز در ساعت های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ و ۱۹:۰۰ از شبکه آی فیلم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

۳.۳ ۳ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
حاجی
حاجی
3 سال قبل

بسیار عالی

دکمه بازگشت به بالا