معرفی کامل سریال Modern Love + خلاصه داستان و عکس

سال ۲۰۱۹ سال سریال‌های بسیار خوبی بود که بیشتر از گذشته توجه‌ها را به تلویزیون جلب کرد. در این مطلب قصد داریم یکی از سریال‌های خوب سال ۲۰۱۹، یعنی سریال Modern Love را بررسی کنیم. سال ۲۰۱۹، بی‌شک سال سریال‌های تماشایی از جمله سریال Bodyguard، سریال Peaky Blinders، سریال Better Call Saul و … بود؛ سریال‌هایی که مردم را هر شب پای تلویزیون‌ها نگه می‌داشتند و با داستان‌های مهیج و جذابشان توانستند جوایز زیادی کسب کنند.

سریال Modern Love

در بین همه سریال‌های جذاب سال ۲۰۱۹، سریال تماشایی Modern Love کمتر جلب توجه کرد. این سریال با بازی درخشان بازیگران و داستان خوبش توانسته است نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان دریافت کند. سریال دوست‌داشتنی Modern Love به کارگردانی و نویسندگی جان کارنی، در سال ۲۰۱۹ در ۸ قسمت ساخته شد. در این مطلب نگاهی ویژه به داستان سریال Modern Love، بازیگران، تریلر و نمرات منتقدان به این سریال می‌اندازیم.

سریال Modern Love

داستان سریال Modern Love

این مجموعه که تولید استودیو آمازون و نیویورک تایمز است، عشق را در تمام اشکال پیچیده و زیبایش به نمایش می‌گذارد و همچنین تأثیرات آن بر ارتباط انسان‌ها با یکدیگر را مورد بررسی قرار می‌دهد. هر قسمت داستانی متفاوت دارد که از ستون ویژه روزنامه محبوب نیویورک تایمز به نام عشق مدرن که داستان‌هایی درباره عشق دارد الهام گرفته شده است. این سریال کمدی رمانتیک با فیلمنامه قوی و دید متفاوتی که به موضوع عشق در میان مردم دارد، توانسته است طرفداران دو آتیشه‌ای دور و بر خود جمع کند.

قسمت اول سریال Modern Love

داستان درباره زنی است به نام مگی که به عنوان مشاور همسریابی فعالیت می‌کند. دربان ساختمان محل سکونتش، گازمین از رفت و آمدهای مکرر او با مردان مختلف شکایت می‌کند و به او توصیه می‌کند این عادتش را ترک کند. کمی نمی‌گذرد که مگی متوجه می‌شود باردار است، ولی او و پدر بچه از هم جدا شدند.

قسمت دوم عشق مدرن

داستان این قسمت در مورد جولی، یک روزنامه‌نگار است که می‌خواهد با مردی موفق که توسعه‌دهنده برنامه قرار گذاشتن است، مصاحبه‌ای داشته باشد. او در قسمت پایانی مصاحبه از جواشوا می‌پرسد که آیا تا به حال واقعا عاشق شده است. اما داستان غم‌انگیز جاشوا او را به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

سریال Modern Love

قسمت سوم سریال Modern Love 2019

لکسی زنی‌ست که به اختلال دو قطبی مبتلا است و این موضوع بر روی زندگی عاطفی‌اش اثرات مخربی داشته است. او در تلاش است با استفاده از یک برنامه دوستیابی مشکلش را برطرف کند. لکسی به جلسات مخصوصی می‌رود که باعث یادآوری رابطه ناموفقش با جف می‌شود.

قسمت چهارم سریال Modern Love

این قسمت داستان سارا  و دنیس، یک زوج متاهل با دو فرزند را روایت می‌کند. آن‌ها به تازگی به این نتیجه رسیده‌اند که عمر ازدواجشان به پایان رسیده و قصد دارند از یکدیگر جدا شوند. در مشاوره‌های قبل از طلاق آن‌ها تصمیم می‌گیرند که ۶ ماه دیگر صبر کنند و به خاطر فرزندانشان در مورد ازدواج و تصمیمشان برای جدایی مجددا فکر کنند.

قسمت پنجم سریال عشق مدرن

یاسمین و راب که هنوز خیلی با هم آشنا نشده‌اند هنگامی که بر سر قرار دوم خود می‌روند، درگیر حادثه‌ای می‌شوند. راب بازوی خود را در هنگام باز کردن یک شیشه نوشابه می‌برد و آن‌ها راهی بیمارستان می‌شوند. در طول مدتی که این دو نفر در بیمارستان به سر می‌برند، برای شناخت بهتر هم شروع به پرسیدن سوالاتی می‌کنند.

قسمت ششم سریال Modern Love 2019

دختری به نام مدی در محل کارش با مهندسی به نام پیتر ملاقات می‌کند. مدی در این مرد همه ویژگی‌های پدرش را می‌بیند. او تلاش زیادی برای جلب توجه پیتر می‌کند، ولی پیتر در ابتدا توجهی به او ندارد. سرانجام پیتر او را برای ‌شام به خانه‌اش دعوت می‌کند. آن دو سر شام درباره پدر مرحوم مدی بحث می‌کنند و این آغازی است برای یک شروع جدید.

سریال Modern Love

قسمت هفتم سریال Modern Love

این قسمت درباره زوج ثروتمندی است به نام توبین و اندی که با هماهنگی یک آژانس فرزندخواندگی قرار است نوزاد زنی به نام کارلا را بعد از تولد به فرزندخواندگی قبول کنند. این زوج برای پذیرش این نوزاد کمی احساس سردرگمی می‌کنند؛ به این علت که کارلا بی‌خانمان است و خانواده‌ای ندارد. ولی درنهایت می‌پذیرند که بعد از متولد شدن نوزاد، او را قبول کنند. پس از گذشت دو الی سه ماه از بارداری کارلا، او به نیویورک می‌رود تا با اندی و توبین در یک جا زندگی کند.

قسمت هشتم سریال عشق مدرن

این قسمت ترکیبی است از گذشته و زمان حال. گذشته در این قسمت زمانی است که مارگوت و کنجی تصمیم می‌گیرند ارتباط خود را آهسته پیش ببرند؛ زیرا کنجی به تازگی از سانحه‌ای جان سالم به در برده و از طرفی با غم از دست دادن همسرش روبه‌رو است. این دو نفر قصد دارند که بعد از شرکت در مسابقه دو ماراتن با هم، رابطه خود را به شکل جدی آغاز کنند.

سریال Modern Love

بازیگران سریال عشق مدرن

در ۲۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ (۵ آذر ۱۳۹۷) اسامی برخی از بازیگران سریال Modern Love اعلام شد:

  • ان هتوی (Anne Hathaway) در نقش لکسی
  • تینا فی (Tina Fey) در نقش سارا
  • اندی گارسیا (Andy García) در نقش مایکل
  • دو پتل (Dev Patel) در نقش جاشوا
  • جان اسلتری (John Slattery) در نقش دنیس
  • جولیا گارنر (Julia Garner) در نقش مدی
  • کریستین میلیوتی (Cristin Milioti) در نقش مگی میتچل
  • اندرو اسکات (Andrew Scott) در نقش توبین
  • شیا ویگهام (Shea Whigham) در نقش پیتر
  • گری کار (Gary Carr) در نقش جف
  • سوفیا بوتلا (Sofia Boutella) در نقش یاسمین

در ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۱۹ (۲۱ شهریور ۱۳۹۸) تریلر رسمی سریال Modern Love منتشر شد.

بررسی و نمرات منتقدان به سریال Modern Love

در ادامه به بررسی نظرات منتقدان درباره سریال Modern Love می‌پردازیم.

TV Guide / مت راش: ۹۰

سریال عشق مدرن یک سریال شیرین است که نمی‌توان در برابر آن مقاومت کرد و شامل داستان‌های کوتاه، لذت‌بخش و نکته‌دار به همراه بازیگران عالی است. این داستان‌ها شامل مفاهیم و احساسات عمیقی هستند.

PaStE / ایمی آماتانجلو: ۸۹

همه اعضای درگیر در این مجموعه سریال جذابی تولید کردند که با منبع آن (ستون Modern Love در روزنامه نیویورک تایمز) کاملا همخوانی دارد. در قسمت‌های فصل اول سریال عشق مدرن یک شیرینی خاص، نشاط و وقاری لذت‌بخش وجود دارد.

CHICAGO SUN TIMES / ریچارد روپر: ۸۸

عشق همه چیز است؛ این موضوعی است که سریال هوشمندانه، بامزه، تکان‌دهنده و دوست‌داشتنی جدید آمازون به نام Modern Love به ما یادآوری می‌کند.

The Independent / اد پاور: ۸۰

در حالی که در نظرها دنیا بسیار زشت و سیاه و جنجالی جلوه می‌کند، سریال Modern Love اینجاست تا به ما بگوید اگر در داخل وانی از خوش‌بینی غرق شویم، الان و بعد از آن نیز مشکلی پیش نمی‌آید. این موضوعی است که قسمت‌های اولیه به خوبی بیانگر آن هستند.

سریال Modern Love

The OREGONLIVE / کریستی تیورنیکیوست: ۸۰

این مجموعه شیرین، سریالی است با شعار «همانطور که هستم مرا بپذیر». سریال Modern Love جایگاه خوبی برای نمایش استعداد بازیگرانی مانند ان هتوی، تینا فی و جان اسلتری است. قسمت اول سریال خنده‌دار و دلچسب است. در زمانی که دعواهای زیادی در رسانه‌ها در حال انجام است، چیزی جذاب و آرامش‌بخش در سریال Modern Love وجود دارد.

THE PLAN DEALER / مارک دیویدزیاک: ۸۰

همانند بسیاری از مجموعه‌ها که گلچینی از داستان‌ها هستند، سریال Modern Love کمی پراکنده است. گاهی اوقات خنده‌دار و بامزه و گاهی اوقات احساساتی و شیرین می‌شود. نمایش فوق‌العاده عشق مدرن، نتایج جادویی عشق را به تصویر می‌کشد و اولین قسمت از این مجموعه یک شروع بسیار قوی است. دو پتل یکی از بهترین ستاره‌های این سریال جذاب است.

THE Hollywood REPORTER / تیم گودمن: ۸۰

تقریبا همه تصمیماتی که در سریال Modern Love باید گرفته می‌شد، درست گرفته شده است. این مجموعه ساده و دوست‌داشتنی، سریالی است که جایش در تلویزیون خالی بود.

سریال Modern Love

AV CLUB / گوئن اینات: ۷۵

در بیشتر بخش‌های سریال و در قسمت‌های مختلف آن، کارهای بزرگی از جمله روایت داستان‌هایی کامل و قانع کننده در طول تنها ۳۰ دقیقه صورت گرفته است.

Los Angeles Times / روبرت لیوید: ۷۰

این سریال یک پروژه کاملا حرفه‌ای است، هر چند گاهی به نظر می‌رسد که شما در خیابان هستید و دستفروشی می‌خواهد چیزی به شما بفروشد، نه اینکه داستانی برایتان روایت شود. اکثر داستان‌ها دارای احساسات جزئی هستند. شاید این موضوع به این دلیل است که نویسندگان می‌خواهند به روح داستان اصلی وفادار باشند و این از نظر من یک نکته منفی نیست.

The New York Times / ماورین ریان: ۷۰

سریال Modern Love نوعی آرامش تسکین‌دهنده را فراهم می‌کند. همانند اینکه کسی شما را دعوت کند تا روی یک صندلی در کنار آتش بنشینید و در یک شب سرد زمستانی از یک لیوان چای داغ لذت ببرید. این سریال در مورد اهداف نه چندان بادوام و اظهاراتی هنری درباره زندگی است.

در نهایت این سریال با دریافت امتیاز متوسط ۶۶ براساس ۲۶ نقد از سایت متاکریتیک ثابت کرد که سریالی دوست‌داشتنی و شیرینی است. متااسکور نیز که بازتاب رای تماشاگران است به این سریال نمره ۷ از ۱۰ را اعطا کرد. لازم به ذکر است که ۹۴ درصد از کاربران گوگل نیز این سریال را دوست داشته‌اند. سایت راتن تومیتوز با بررسی ۶۳ نقد، ۷۵ درصد از آن‌ها را مثبت اعلام کرد و در جمع بندی نهایی خود چنین نوشت:

این سریال با استفاده از بازیگران جذاب و دلربایش، یک سریال شیرین و ساده برای لذت بردن است. هر چند گاهی اوقات تصویری که از زندگی مدرن در شهر نیویورک ارائه می‌دهد واقعی نیست.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا