مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸ کیست؟

در این مطلب، درباره مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸ توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فصل چهارم برنامه دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی هفته ی گذشته میزبان سه مهمان ارزشمند بود؛ نسیم ادبی (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) ، آریا عظیمی نژاد (آهنگساز و موسیقی دان) و همچنین اکرم محمدی (بازیگر سینما و تلویزیون).

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸ محمدرضا احمدی گزارشگر فوتبال می باشد.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری طبق روال فصل‌ های قبل، روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش می شود.

برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون، دکوری عظیم دارد! در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا