اسامی بازیگران سریال مرضیه + خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال مرضیه و همچنین خلاصه داستان این سریال تلویزیونی خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  سریال مرضیه به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و به تهیه کنندگی همسر وی یعنی مجید اوجی، یک ملودرام خانوادگی می باشد که در ۱۶ قسمت از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

داستان سریال درباره ی یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانواده ی شاد مرضیه، (با بازی ماه ‌چهره خلیلی) را تحت تاثیر قرار می ‌دهد و او را در موقعیت ‌هایی قرار می ‌دهد که مجبور به انتخاب و تصمیم‌ گیری می‌ شود. ” مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می ‌شود. انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می ‌زند و… “

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال مرضیه

شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از شنبه ۲۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، این سریال تلویزیونی به کارگردانی فلورا سام و به تهیه ‌کنندگی زنده ‌یاد مجید اوجی و با هنرمندی زنده ‌یاد ماه‌چهره خلیلی را روانه آنتن کرد! زنده یاد ماه چهره خلیلی نیز در شخصیت مرضیه به عنوان نقش اصلی این سریال بازی ای به یادماندنی از خود به جای گذاشته است.

اسامی بازیگران سریال مرضیه

در این سریال بازیگرانی چون داریوش ارجمند ، گوهر خیراندیش ، مجید مظفری ، پژمان بازغی ، امیرحسین صدیق ، علی اوجی ، حسن زارعی ، شیوا خسرومهر ، نیلوفر شهیدی و … به ایفای نقش می پردازند.

عوامل دیگر

  • مدیر تصویربرداری : ابوالفضل نباتی
  • مدیر صدابرداری : امیر پرتوزاده
  • طراح صحنه و لباس : فرامرز بادرامپور
  • طراح گریم : حسین بنایی یکتا
  • تدوین : روزبه کلباسی
  • آهنگساز : امید کرامتی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا