خلاصه داستان سریال قورباغه

در این مطلب، توضیحاتی درباره داستان سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال شبکه خانگی ” قورباغه ” به کارگردانی هومن سیدی مدتی است که در حال فیلمبرداری می باشد. لازم به بیان است تصویربرداری این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است!

داستان سریال قورباغه

به‌ نظر می‌ رسد که برخی از قسمت‌ های این سریال در خارج از کشور جلوی دوربین رفته‌ است!

خلاصه داستان سریال قورباغه

در خلاصه داستان سریال ” قورباغه ” چنین آمده است: ” قورباغه داستانی عجیب و بی بدیل را بازگو می کند. دنیا برای من جای کوچیکیِ. بعضی اوقات فکر می‌ کنم دارم خفه می‌ شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نم تونم نفس بکشم… “

پیش از این درباره داستان سریال قورباغه ، جزئیات زیادی از به بیرون درز پیدا نکرده بود! اما پس از انتشار تریلر این سریال نمایش خانگی، تا حدودی داستان سریال مشخص گردید. از تریلر می‌توان چنین برداشت کرد که سریال حال و هوایی کاملا گنگ دارد! تیراندازی ها و درگیری هایی که در ابتدای تیزر سریال مشاهده می کنیم، تماما حاکی از جنایی بودن این سریال نمایش خانگی است.

 

نکات کمی در تریلر این سریال نمایش خانگی فاش شده است، اما از دیالوگ نوید محمدزاده که می گوید: ” هیچ وقت ازش پرسیدی این گیاه کجا رشد می کنه؟ ” می توان چنین برداشت کرد که باندهای خلافکار و قاچاقچیان مواد مخدر نیز در داستان سریال وجود دارند.

قورباغه ” شاید متفاوت‌ ترین سریال ایرانی از لحاظ خط داستانی باشد! حال و هوای این داستان به گونه‌ا ی است که تاکنون هیچ کارگردان ایرانی پا به فضای آن نگذاشته است.

داستان سریال قورباغه

بازیگران سریال قورباغه

  • نوید محمدزاده
  • صابر ابر
  • سحر دولتشاهی
  • فرشته حسینی
  • نوید پورفرج
  • هومن سیدی
  • یونا تدین

هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی که به خاطر آن‌ ها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد) اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ شمسی با نام ” آفریقا ” کارگردانی کرد. همچنین وی سابقه ساخت فیلم‌ های ” سیزده ” ، ” آفریقا ” ، ” اعترافات ذهن خطرناک من ” ، ” خشم و هیاهو ” و ” مغزهای کوچک زنگ زده ” به عنوان یکی از پرفروش‌ ترین فیلم‌ های اکران سال ۱۳۹۷ شمسی در ایران را در کارنامه ی فعالیت های خود دارد.

همچنین نوید محمدزاده ، بازیگر سریال ” قورباغه ” پیش از این در فیلم‌ های ” سیزده ” ، ” خشم و هیاهو ” و ” مغزهای کوچک زنگ زده ” با هومن سیدی همکاری داشته است. ” قورباغه ” اولین حضور نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌ شود! نوید محمدزاده همچنین در فیلم‌ های ” بدون تاریخ، بدون امضا ” ، ” عصبانی نیستم! ” ، ” ابد و یک روز ” و ” متری شیش و نیم ” نقش‌ آفرینی کرده است. صابر ابر ، بازیگر سریال ” قورباغه ” نیز سابقه بازی در فیلم‌ ” درباره الی ” ،” دایره زنگی ” ، ” روسی ” ، ” مسخره باز ” و ” آشغال‌ های دوست داشتنی ” را دارد.

داستان سریال قورباغه
ساخته های هومن سیدی جوایز متعددی از جشنواره‌ های فجر و ورشوی لهستان و جشنواره فیلم پوسان کره جنوبی و شانگهای چین و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و جشنواره فیلم شهر دریافت کرده‌ اند (از جمله جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، جایزه ویژه هیئت داوران و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران).
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا