خلاصه داستان سریال هندی ازدواج مجدد + اسامی بازیگران

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: داستان سریال هندی ازدواج مجدد درمورد یک مرد و زن به نام‌های یاش (گومیت چودری) و آرتی (کراتیکا سنگار) است. یاش سیندیا یک مرد زن مرده است که در بوپال همراه دو دخترش، پایل و پالاک زندگی می‌کند. آرتی از همسرش جدا شده است و همراه پسرش آنش زندگی می‌کند. یاش برنامه‌ریز مراسم‌های عروسی‌ است.
خانواده شوهر آرتی و خانواده یاش خیلی دوست دارند که این دو زن و مرد تنها با هم ازدواج کنند. خانواده شوهر آرتی تصمیم دارند به یاش و خانواده‌اش بفهمانند که آرتی هم مانند او همسرش را از دست داده است. یاش و آرتی به خاطر فرزندانشان با هم ازدواج می کنند و آرتی خیلی زود جایگاه خودش را در خانواده یاش پیدا می‌کند. با این همه، یاش هنوز با یاد و خاطرات همسر اولش، آرپیتا زندگی می کند. طی یک سفر به بمبئی، یاش و آرتی رابطه نزدیک‌ترین با هم پیدا می کنند و آرتی به یاش اعتراف می‌کند که به او علاقه‌مند شده است.

سریال هندی ازدواج مجدد

خیلی زود، یاش تعطیلات را به پایان می‌رساند و آنها به خانه برمی‌گردند و یاش ادعا می‌کند که هیچ رابطه‌ای با آرتی ندارد و حاضر نیست با او صحبت کند. بعد از گذشت چند آرتی هنوز گیج است و نمی‌داند ماجرا چیست و دلیل این رفتارهای یاش چیست تا اینکه غش می‌کند و بعد متوجه می‌شود که باردار است. او به یاد می آورد که پس از خوردن بنگ (یک شاهدانه) در یک معبد، با یاش رابطه زناشویی برقرار کرده اما یاش معتقد است که از او سوءاستفاده کرده است. درنهایت آرتی با یاش مواجه می‌شود و حاضر نیست بپذیرد برقراری رابطه زناشویی و این احساس عاطفی یک طرفه بوده است. او به خاطر بچه‌ها و خانواده‌اش با یاش زندگی می‌کند اما از یاش فاصله می‌گیرد و بارداری‌اش را از هم پنهان می‌کند.

عوارض بارداری آرتی بروز پیدا می‌کند و درنهایت او تصمیم می‌گیرد همراه پسرش آن خانه و محله را ترک کند. زمانی که آرتی خانه و خانواده‌اش را ترک می‌کند عمه او و همه خانواده متوجه بارداری او می‌شوند. آرتی و پسرش آنش تصادف می‌کنند و به کمک همسر اولش، پراشانت به بیمارستان رسانده می‌شوند. یاش به دنبال آرتی می‌گردد و پراشانت متوجه می‌شود که آرتی با یاش ازدواج کرده است. یاش و آرتی بالاخره در یک زیارتگاه با یکدیگر دیدار می‌کنند و همراه آنش به خانه برمی‌گردند.
در همین حال، برادر کوچکتر یاش، پراتک و همسرش پریدی ، به طور مداوم در مورد ساعات کار پریدی، با یکدیگر بحث و نزاع دارند. پریدی بازیگر است و خیلی نامرتب و بی برنامه سرکار می رود و اهمیتی برای خانواده قائل نیست. پریدی به خاطر بازی در یک صحنه، مشروب می‌خورد و مست می‌شود و در همین حال رابطه نامشروعی با تهیه کننده کار برقرار می‌کند و این تهیه کننده برای همین موضوع از او باج خواهی میکند. در یک درگیری، پریدی به طور اتفاقی و ناخواسته به این تهیه کننده ضربه می‌زند و او می میرد. پریدی موضوع را به مادرش می‌گوید و او از پریدی می‌خواهد در این باره سکوت کند و با کسی حرف نزند.

پراشانت مریض است و نزد والدین خود باز می گردد. او مبتلا به سرطان است که در مرحله پیشرفته قرار دارد و نیاز به پیوند مغز استخوان از پسر بیولوژیکی‌اش آنش دارد. مادر پراشانت، شوبا مجبور می‌شود از آرتی درخواست کمک کند و آنها شرایط را مهیا می‌کنند بی آنکه یاش و خانواده‌اش متوجه شود آنش به پدرش مغز استخوان بدهد. پراشانت معالجه می‌شود و حاضر نمی‌شود خانه را ترک کند و آرتی بالاخره برای یاش تعریف می‌کند که پراشانت چقدر خودخواه بود و زمانی که او آنش را باردار بوده او را رها کرده بود. یاش فکر می‌کند که آرتی دلش می‌خواهد به عشق اول خود پراشانت برگردد اما آرتی ثابت می‌کند که فقط یاش را دوست دارد حتی با وجود اینکه می‌داند پراشانت می‌خواهد آرتی به زندگی‌اش برگردد. عمه پراشانت گذشته آرتی را جلوی خانواده سیندیا فاش می‌کند و همه از شنیده آنها شوکه شده و احساس می‌کنند آرتی قابل بخشیدن نیست تا اینکه یاش از آرتی دفاع می‌کند. آرتی و یاش به بخش دیگری از خانه طرد می‌شوند و پدر یاش به خانواده دستور می‌دهد رابطه خود را با آنها و بچه‌هایشان قطع کنند.

در همین حال پراشانت هم نقشه می‌ریزد تا به یک شکلی یاش و آرتی را از هم جدا کند. از طرف دیگر، بالاخره یاش و آرتی به آغوش خانواده یاش برمی‌گردند و یاش آکاش را به خانه می‌آورد. این مسئله باعث ایجاد تنش در خانواه می‌شود و گایاتری نسبت به یاش احساس تنفر پیدا می‌کند. بعدا مشخص می‌شود که یاش، پسر سورج پراتاب از همسر دیگرش رادا است که آکاش را به دنیا آورده بود که درواقع آکاش پسر بیولوژیکی گایاتری است. آکاش و همسرش ایشیتا طرح‌هایی در مورد ثروت سیندیا دارند و بر گایاتری که یاش را منکر می‌شود تأثیر می‌گذارند. سوراج پراتاب در عوض، یاش را تنها وارث ثروت خود اعلام می‌کند. در نتیجه درگیری‌ای میان آکاش و یاش شروع می‌شود و گایاتری به شدت زخمی می‌شود. در بیمارستان گایاتری بالاخره متوجه اشتباه خود می‌شود و از یاش و سوراج پراتاب عذرخواهی می‌کند و در آغوش یاش از دنیا می‌رود.

سریال هندی ازدواج مجدد

یک ماه بعد، آکاش و ایشیتا در تلاش هستند تا همه اعضای خانواده را علیه رادا بشورانند درحالیکه فقط یاش و آرتی از او حمایت می‌کنند. یاش و آرتی سعی دارند ارزش رادا را به سورج پراتاب و دیگر اعضی خانواده بفهمانند و سورج تصمیم می‌گیرد با رادا ازدواج کند و جایگاه درست و واقعی‌اش را به او برگرداند. آکاش به خاطر دوستان اراذل و اوباش خود گرفتار یک درگیری می‌شود و آرتی به کمک او می‌آید و جانش را نجات می‌دهد و به همین خاطر نگاه و طرز فکر آکاش به آرتی تغییر می‌کند.

وقتی فرزند آرتی و یاش، پسری به نام آیو به دنیا می‌آید یک نفر او را می‌ریاید و از همین پیچیدگی‌های تازه‌ای اتفاق می‌افتد. بعدا معلوم می‌شود ایشیتا پشت ماجرای دزدیده شدن بچه بوده است. ایشیتا که مدتی است مجذوب یاش شده سعی دارد میان یاش و آرتی ناراحتی ایجاد کند. آنها ماه‌ه پس از، از دست دادن آیو با یکدیگر صحبت نکردند. آیو به عنوان یک بچه یتیم تحت سرپرستی پراتیک و پریدی به خانه برمی‌گردد. آرتی یک رابطه عمیقی با این بچه احساس می کند و در کنار او احساس راحتی و آرامش دارد. خیلی زود آرتی متوجه واقیعت در مورد ایشیتا با یاش می‌شود و آیو را پس می‌گیرد اما با دیدن چهره غمگین پریدی، یاش و آرتی تصمیم می‌گیرد آیو را به پریدی و پراتیک بدهند. ایشیتا دوباره آیو را می‌دزدد. اما یاش آیو را نجات می‌دهد و ایشیتا دستگیر می‌شود و در همین جا فصل اول سریال به پایان می‌رسد.

معرفی بازیگران سریال هندی ازدواج مجدد

کراتیکا سنگار در نقش آرتی سیندیا
گورمیت چودری در نقش یاش سیندیا
شویتا مونشی در نقش آرپیتا سیندیا
وینیت راینا/ سروار آهوجا در نقش پراشانت دوبی همسر سایق آرتی
چتان پاندیت در نقش سورج پراتاب سیندیا
زاهیدا پروین در نقش گایاتری سیندیا، همسر اول سورج پراتاب
دالی مینهاس در نقش رادا، همسر دوم سورج و مادر اصلی یاش
دیشانک آرورا در نقش پراتیک سیندیا
لینا جومانی در نقش پریدی
آکشی دوگرا در نقش آکاش سیندیا
هینا پرمر در نقش ایشیتا
دیویام داما در نقش آنش

سریال هندی ازدواج مجدد سریال هندی ازدواج مجدد سریال هندی ازدواج مجدد سریال هندی ازدواج مجدد سریال هندی ازدواج مجدد

۱ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا