سریال خانه امن کی پخش می شود؟ + زمان پخش

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال خانه امن به تهدیدات داعش و حمایت کشورهای غربی و کمک ‌های مالی منطقه ‌ای به این گروه تروریستی می ‌پردازد. خط اصلی قصه‌ این سریال سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما، ایران است.


از ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، سریال خانه امن قرار است از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن برود. لازم به بیان است نویسندگی سریال خانه امن را در ۵۰ قسمت ، حسین تراب ‌نژاد برعهده دارد که براساس طرحی از مرتضی اصفهانی نوشته شده است.

این سریال بر اساس پرونده های واقعی ساخته شده است و ماجرا برمی گردد به حضور داعش در ایران و ماجرای تروریستی که توسط وزارت اطلاعات خنثی می شود. این سریال به تهدیدات داعش و حمایت کشورهای غربی و کمک ‌های مالی منطقه ‌ای به این گروه تروریستی می‌ پردازد. این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌ ی آن، سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما، ایران است. همان طرح آمریکایی – عربی که در حقیقت برای ناامن کردن ایران در دستور کارشان قرار داده شده و جزو اهداف شوم و شیطانی ‌آن ها بود.

اسامی بازیگران سریال خانه امن

حمیدرضا پگاه ، امین زندگانی ، سیما تیرانداز ، سامان صفاری ، شهروز ابراهیمی ، پرویز فلاحی پور ، سپیده خداوردی ، سوگل طهماسبی ، علیرضا رئیسی ، نیلوفر کوخانی ، ارسطو خوشرزم ، روژین رحیمی طهرانی و زهره نعیمی از جمله بازیگرانی هستند که پیش ‌تر مقابل دوربین احمد معظمی رفته ‌اند. خانه امن ، در طول چند ماه گذشته در شهرهای مختلف کشور تصویربرداری شده است.

لازم به بیان است این مجموعه جاسوسی و امنیتی ، که این روز‌ها در ارومیه در حال تصویربرداری سکانس ‌های اکشن است، ۲ بازیگر جدید خود را شناخت و شهره سلطانی و شیوا ابراهیمی با نقش‌ هایی متفاوت در این سریال بازی می ‌کنند. این ۲ بازیگر در این مجموعه نقش ۲ مادر در موقعیت‌ هایی متفاوت و دلهره‌ آور را ایفا می ‌کنند.

این مجموعه از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم است که روی موضوعات جاسوسی و امنیتی دست گذاشته است و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌ های مالی منطقه ‌ای به این گروه تروریستی می ‌پردازد.

سایر عوامل سریال خانه امن

عوامل سریال عبارتند از تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، مدیر تولید: کامیاب متولی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، مشاور تهیه کننده: مرتضی متولی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر برنامه‌ریزی: سیدجواد حسینی، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس: سمیرا بختیاری، مدیر تدارکات: فرید خضرایی.

این سریال مراحل فیلم برداری خود را می گذراند و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال ۹۹ پخش خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا