زمان دقیق پخش و تکرار آخرین قسمت فصل چهارم برنامه دورهمی

برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری طبق روال فصل‌ های قبل، روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفت. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش شد. آخرین قسمت فصل چهارم برنامه دورهمی جمعه ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ پخش می شود و فصل پنجم دورهمی بعد از محرم و صفر شروع می شود.

برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون، دکوری عظیم دارد! تاکنون سه فصل از برنامه تلویزیونی دورهمی از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

مهران مدیری درباره موزه دورهمی گفت: خیلی از هنرمندان هدایای خود را نداده بودند و هنوز هم نداده اند.

وی افزود:کاش لیست کسانی که هنوز هدیه خود را به موزه دورهمی نداده اند را با خود آورده بودم تا اعلام می‌کردم.

مدیری درباره پایان دورهمی اظهار داشت: به جز این هفته سه قسمت دیگر فصل چهارم دورهمی تمام می‌شود، ما سایتی را طراحی کرده ایم که در سه قسمت هفته آینده نشان خواهیم داد و تمام عکس‌های هدایای مهمانان که به موزه اهدا شده را در آنجا قرار داده ایم.

وی گفت: کسانی هستند که تمایل دارند موزه را یک جا خریداری کنند که اسامی آنها اعلام خواهد شد و ما به بالاترین پیشنهاد موزه را می‌فروشیم.

مجری دورهمی گفت: فصل پنجم دورهمی بعد از  ماه محرم و صفر روی آنتن خواهد رفت.

برنامه دورهمی دورهمی سه روز آخر هفته ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود و تکرار آن فردا ساعت ۰۰:۰۰ ، ۶ صبح و ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر پخش می شود.

۳ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
علیرضا
علیرضا
4 سال قبل

سلام وقت بخیر لطفا یه برنامه در مورد درس و مقش دانش آموزان که به خاطر کرونا مدارس تعطیل شده بسازین آینده سازای این مملکت هستن واقعا وضعیت بدیه والدین باید بیشتر برنامه ریزی کنن

رویا
رویا
4 سال قبل

میشه لطفا استاد پرهام علیزاده رو دعوت کنیدتو برنامه هاتون@ParhamAlizadeh

دکمه بازگشت به بالا