از بازیگران سریال موچین در حل جدول + خلاصه داستان

موچین سریال جدید نمایش خانگی است که اولین قسمت آن امروز ۱۱ تیرماه در نمایش خانگی توزیع شد. این مجموعه با حضور هنرمندان و بازیگران سرشناس و مطرح در ژانر کمدی تولید میشود که از چند روز قبل پیش تولید آن آغاز شد و اولین تصاویر بازیگران این سریال رونمایی شد.

سریال موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری سریال جدیدی است که سال گذشته برای پخش از شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفت.

بازیگران سریال 

مرجانه گلچین، حمید لولایی، شهره لرستانی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، امین چنارانی، رز رضوی، افشین غیاثی، مجید شهریاری، سعیده عرب، آشا محرابی، رابعه اسکویی، علی صادقی و امیر نوری گروه بازیگران سریال موچین را تشکیل می دهند.

موچین یک کمدی اجتماعی خانوادگی است که با به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی و خانوادگی در حدود ۱۳ قسمت برای پخش در نمایش خانگی ساخته میشود.

خلاصه داستان سریال 

انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم …

سریال موچین

سریال موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری سریال جدید نمایش خانگی است که امروز اولین قسمت آن توزیع شد.

پخش سریال موچین

بعد از اعلام زمان های متعدد برای پخش این سریال از امروز به نمایش خانگی رسید و از این پس هر هفته چهارشنبه در نمایش خانگی پخش می شود.

موچین سریال طنز جدید نمایش خانگی

سریال طنز موچین آذرماه سال گذشته مقابل دوربین رفت و با صدور پروانه نمایش، اعلام شد این سریال از ۴ تیر در شبکه نمایش خانگی توزیع میشود اما باز هم با تاخیر مواجه شد و بالاخره از امروز توزیع آن در نمایش خانگی آغاز شد.

سریال موچین

عوامل تولید و اصلی سریال

مشاور تهیه‌کننده: جمال گلی، مجری طرح: سیروس ذوالفقاریان، مدیر تولید: فریباسادات خلیلی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مجید فاضلی، مدیر فیلمبرداری: امید نگارشی، صدابردار: فرهاد تبریزی، طراح چهره‌پردازی: جنان صدفی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، آهنگساز: رضا خسروی، تدوین: حسین غضنفری، صداگذار و ترکیب صداها: محمود موسوی‌نژاد، عکاس: آرش شاه‌محمدی، دستیاران تولید: علی کریمی، فرهاد هواخواه، مدیر تدارکات: رضا بداغی، مدیر بازرگانی و تبلیغات: سولماز همت‌زاده.

ماکان بند خوانندگی تیتراژ پایانی سریال موچین را برعهده دارند و این سریال با بازی بازیگران طناز دنیای هنر، کمدی جدید این روزهای نمایش خانگی است.

امیر نوری و علی صادقی

موچین سریالی کمدی است که با حضور بازیگرانی سرشناس از دنیای کمدی و داستانی جالب از امروز مهمان خانه های مردم در شبکه نمایش خانگی شد.

بازیگران سریال موچین

امیر نوری در این سریال کمدی با گریمی متفاوت و نقشی دیدنی مقابل دوربین رفت و در بخش از سریال ایفاگر نقشی متفاوت با لباس زنانه است.

 

بیشتر بخوانید:

اسامی بازیگران سریال چند می گیری گریه کنی ۲ + خلاصه داستان و زمان اکران

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا