اسامی بازیگران سریال نمایش خانگی زخم کاری + عکس

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال نمایش خانگی زخم کاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال زخم کاری به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از پلتفرم فیلیمو در حال پخش است. لوگوی این سریال که یک نوآر ملتهب است با طراحی مازیار علیاری می باشد.

در حالی که این روزها شبکه نمایش خانگی بیشتر مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است و پلتفرم های آنلاین سرمایه گذاری بیشتری در این عرصه داشته اند؛ رقابت برای جذب کارگردان های موفق نیز به اوج خود رسیده است! جواد عزتی ، رعنا آزادی‌ ور ، هانیه توسلی و الهه حصاری از جمله بازیگران سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان هستند که به‌ تازگی کلید خورده است.

محمدحسین مهدویان که با دوگانه ماجرای نیمروز حضوری قدرتمند را در سینما تجربه کرده بود؛ این بار قصد دارد در عرصه نمایش خانگی هم تجربه ای داشته باشد و اولین سریال نمایش خانگی خود را با عنوان موقت زخم کاری در بستر یکی از پلتفرم های آنلاین بسازد. زخمِ کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه ‌کنندگی محمدرضا تخت ‌کشیان که نخستین تجربه سریال ‌سازی او به شمار می ‌آید، در تهران در حال تصویربرداری است.

زخمِ کاری یک نوآر ملتهب است که داستانی پرتنش دارد و تا کنون تمام بازیگران آن جلوی دوربین رفته ‌اند. در خلاصه داستان این سریال آمده است:

من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟- قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.- اگه به تهش برسن.- بلد باشن می‌ رسن.

اسامی بازیگران سریال زخم کاری
اسامی بازیگران سریال زخم کاری

 

بازیگران سریال نمایش خانگی زخم کاری

جواد عزتی ، رعنا آزادی‌ ور ، هانیه توسلی ، سعید چنگیزیان ، الهه حصاری ، عباس جمشیدی‌ فر ، مهدی زمین ‌پرداز ، امیرحسین هاشمی ، کاظم هژیر آزاد ، منوچهر علیپور ، مه‌ لقا باقری ، مائده طهماسبی ، سیاوش طهمورث ، مرتضی امینی ‌تبار و  سارا حاتمی در این مجموعه به ایفای نقش می‌ پردازند. همچنین نیوشا علی ‌پور و مه ‌یاس پازوکی بازیگران خردسال این سریال نمایش خانگی هستند.

زخم کاری از محصولات پلتفرم فیلیمو است که در سال جاری پخش خواهد شد.

علت انصراف محسن تنابنده از زخم کاری چه بود؟

در شرایطی که بحث تولید فصل هفتم سریال پایتخت جدی شده و صدا و سیما قصد دارد بهار امسال هرطور شده پایتختی ‌ها را روی آنتن ببرد، محسن تنابنده به عنوان بازیگر و طراح داستان سریال باید بیشترین انرژی را برای این مجموعه در پیش تولید و هنگام فیلمبرداری بگذارد. همین مسئله باعث شد او روز گذشته در تماس با عوامل زخم کاری از بازی در این مجموعه انصراف دهد تا محمدحسین مهدویان در پی انتخاب یک بازیگر جدید برای نقش اصلی سریال پلیسی‌ خود باشد!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا