اسامی بازیگران سریال کامیون + خلاصه داستان سریال کامیون

سریال کامیون یکی از سریال های نوروزی سیما می باشد که در اینجا اسامی بازیگران سریال کامیون و همین طور خلاصه و زمان پخش آن را مرور می کنیم :

سریال کامیون مجموعه تلویزیونی است که برای ایام عید نوروز ۹۹ تهیه و تولید میشود که قرار است از شبکه دو پخش و به نمایش دربیاید
این مجموعه تلویزیونی در ژانر طنز می باشد که برای شادی و سرگرمی خانواده ها در عید نوروز ۹۹ تدارک دیده شده است .

اولین بازیگرانی که به این سریال پیوستند و بازی انها در این مجوعه قطعی شده دو بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون به نام مهدی هاشمی و نسرین مقانلو هستند که به مجموعه تلویزیونی «کامیون» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانش پور پیوستند.

مجموعه طنز «کامیون» سریال نوروزی شبکه دو سیما و دومین تجربه همکاری سید مسعود اطیابی کارگردان «تگزاس ۲» پرفروش‌ترین فیلم کمدی سال ۹۸ با تلویزیون است که در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

خلاصه داستان این مجموعه درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود..

صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجو‌ها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.»

 

هادی مرتضی زاده شرکت‌کننده برنامه «عصر جدید» نیز با این مجموعه تلویزیونی به‌عنوان بازیگر معرفی می‌شود و علی هاشمی ، نسرین مقانلو و مهدی هاشمی بازیگران این سریال هستند.

این مجموعه در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و برای پخش درشبکه دو تدارک دیده شده و خانواده های عزیز ایرانی در عید ۹۹ منتظر این سریال طنز باشند.

عوامل سازنده سریال

مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، دستیار۱کارگردان: حمیدرضا علیپور، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح گریم: امید گلزاده،
مدیر صدابرداری: مهیار ریحان صفت، مدیران تدارکات: حسین امینی-علیرضا کفایتی، دستیار۱صحنه: حمیدرضا نظیفی،
دستیار۲ کارگردان: محمد داودی کیا، دستیار تهیه: کامیاب دانشپور، تدارکات: علیرضا عیشی نژاد، مدیر مالی: زهره میلادی، امور اداری و دفتری: آزاده ملایری، حمل ونقل: محمد فتحی فریمانی-رضا عظیم بیک،
عکاس: سید حسام اطیابی و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مطهره کشاورز محمدیان وعلی کشاورز اشاره کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا