اولین عکس رابرت پتینسون در نقش بتمن

در این مطلب، اولین عکس از رابرت پتینسون در نقش بتمن را خواهیم دید! با ما همراه باشید. چندی پیش، رابرت پتینسون ،  بازیگر، مدل، نوازنده و همچنین تهیه‌ کننده به صورت رسمی با کمپانی برادران وارنر برای بازی در نقش ” بروس وین ” در فیلم ” The Batman ” قرارداد همکاری امضا کرده است! علاوه بر این، فیلمبرداری جدیدترین نسخه از فیلم سینمایی ” بتمن ” به نیمه ی راه خود رسیده است!

البته هنوز جزئیات زیادی از قرارداد پتینسون با برادران وارنر در دسترس نیست، اما گفته می‌ شود که در قرارداد رابرت پتینسون یک گزینه برای حضور در دو فیلم دیگر نیز وجود دارد که در صورت موفقیت قسمت اول، این گزینه فعال خواهد شد و بدین ترتیب شاهد سه گانه جدیدی از شخصیت بتمن خواهیم بود.

بد نیست بدانید مت ریوز، کارگردان فیلم سینمایی ” جنگ برای سیاره میمون‌ها ” با نام اصلی ” War for the Planet of the Apes ” و همچنین فیلم سینمایی Cloverfield ، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید ” The Batman ” را بر عهده دارد! به گفته پتینسون، این فیلم مستقل از دنیای فیلم جوکر خواهد بود.

رابرت پتینسون در نقش بتمن ، جفری رایت در نقش جیمز گوردون ، زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ ای ، پل دینو در نقش ریدلر ، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ ورث ، کالین فارل در نقش پنگوئن ، جان تورتورو در نقش کارمین فلکون و پیتر سارسگارد بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

رابرت پتینسون با نام کامل ” رابرت داگلاس توماس پتینسون ” ، بازیگر، مدل، نوازنده و همچنین تهیه‌ کننده متولد ۱۳ مه سال ۱۹۸۶ میلادی در شهر لندن می باشد. شاید جالب باشد که بدانید او فعالیت خود را در دنیای سینما با بازی در نقش ” سدریک دیگوری ” در فیلم سینمایی ” هری پاتر و جام آتش ” در سال ۲۰۰۵ میلادی آغاز کرد! رابرت پتینسون با بازی در مجموعه سینمایی ” گرگ و میش ” به شهرت رسید! مجموعه سینمایی ” گرگ و میش ” براساس رمانی به همین نام توسط نویسنده آمریکایی استفانی میر نوشته شده است! بد نیست بدانید این سری سینمایی بیش از ۱ میلیارد دلار در سرتاسر نقاط جهان، فروش ناخالص داشته‌ است!

از فیلم های برجسته ی پتینسون می توان به ” آب برای فیل‌ ها ” ، ” جهان‌ شهر ” ، ” ولگرد ” ، ” شهر گمشده زی ” ، ” اوقات خوش ” ، ” حیات والا ” و همچنین ” فانوس دریایی ” اشاره کرد.

در انتها بد نیست بدانید تاریخ اکران فیلم ” بتمن ” در ایالات متحده آمریکا توسط برادران وارنر، ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی مصادف با ۴ تیر ماه سال ۱۴۰۰ میلادی تعیین شده‌ است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا