خلاصه داستان سریال پایتخت ۶ در نوروز ۹۹ از شبکه یک

در این مطلب، درباره داستان سریال پایتخت ۶ و همچنین حضور خواننده مشهور پاپ در این سریال تلویزیونی توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سلمان خطی که نقش برادر ” نقی ” را در سریال تلویزیونی “ پایتخت ۶ ” بازی می‌ کند، از حضور بهنام بانی ، خواننده مشهور پاپ در بخشی از این سریال خبر داد!

داستان سریال پایتخت ۶

سلمان خطی با اشاره به فصل جدید سریال تلویزیونی ” پایتخت ” و ماجراهای آن بیان کرد: ” من در این فصل ازدواج می‌ کنم و از قسمت دوم همسرم هم در سریال دیده می‌ شود. معتقدم فصل ششم سریال ” پایتخت ” که نوروز ۹۹ روی آنتن می‌ رود، با ماجراهای جذاب و هیجان‌ انگیزی شروع می‌ شود! ” همچنین وی درباره پیشرفت فرآیند تولید هم ادامه داد: در حال حاضر در شمال کشور هستیم و سریال در همان منطقه شیرگاه تصویربرداری می‌شود.

خطی درباره متن‌ های این فصل از سریال که آرش عباسی در همکاری با محسن تنابنده آن را می‌نویسد نیز گفت: حضور زنده‌یاد خشایار الوند در فصل‌های قبل بسیار کمک‌کننده بود و از نویسندگان مطرحی بود که نقش پررنگی در دیالوگ‌های این سریال داشت اما آرش عباسی و نویسندگان دیگر سریال هم تلاش می‌کنند که متن‌ها با همان قدرت و قوت پیش رود و مردم از این فصل از سریال هم لذت ببرند.

خطی که نقش برادر نقی معمولی را در این سریال بازی می‌ کند، درباره نبود علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی هم یادآور شد: باباپنجعلی در فصل تازه پایتخت فوت کرده است اما هنوز ماجراهایی دارد که در این سریال دیده می‌ شود به طور مثال اعضای بدن او اهدا می‌ شود و اتفاقات مختلفی را پیش می‌ آورد. شروع سریال در فصل ششم بسیار هیجان‌ انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می‌ شود که خواننده‌ ی آن بهنام بانی است و فکر می‌ کنم برای مردم تماشای این سریال در نوروز ۹۹ بسیار لذتبخش خواهد بود.

این بازیگر درباره دلایل جذابیت این سریال برای مردم اظهار کرد: دلیل این جذابیت ارتباطی است که سریال با مردم گرفته است و باعث شده شخصیت‌ها برای مخاطب قابل لمس باشند.

وی درباره ظرفیت‌ هایی که سریال ” پایتخت ” برای به تصویر کشیدن مسائل و نقاط ضعف و قوت خطه شمال کشور دارد، اظهار کرد: در فصل‌ های قبلی برخی از این مسائل به زبان طنز در قصه به تصویر کشیده شد مثلاً ماجرای ویلاسازی و باغ‌ها و شالیزارهایی که به ویلا تبدیل شدند و یا بزرگراه تهران – شمال که قرار است باز شود. ساخت و ساز بی‌رویه و لزوم حراست از جنگل‌های شمال و حتی تیر خوردن بهبود از جمله محورهایی بود که به درستی در فصل‌های قبل به آنها پرداخته شد.

 سیروس مقدم کارگردان پایتخت اما در جدیدترین مصاحبه خود در خصوص ماجرای فصل ششم این سریال پر طرفدار توضیحاتی داده که می خوانید:

«واقعیت این است کاراکتر بابا پنجعلی (علی‌رضا خمسه) که در فصل ششم فوت کرده است البته در طول سریال کماکان درباره‌اش صحبت و برخی از اتفاقاتش برای مخاطب یادآوری می‌شود. مثل قسمت قبل که بهبود (مهران احمدی) نبود و مدام مثل انسان زنده کنار قصه قرار داشت. اگر بخواهیم بگوییم چه شگفتانه‌ جدیدی برای مخاطب طی فراز و نشیب‌های قصه داریم، بازگشت بهبود به قصه است؛ آن هم از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود.

این نتیجه رسیدیم که تمام خصوصیات، ویژگی‌ها و ظرفیت‌های نقش “بابا پنجعلی” در ۵ فصل گذشته به پایان برسد و دچار بیماری آلزایمر می‌شود و تحلیل می‌رود؛ به جایی می‌رسد که اتفاق جدیدی برای عرضه به مخاطب ندارد. محسن تنابنده هم توضیح داد که اگر نتوانیم برای این کاراکتر قصه بسازیم و موقعیت جدیدی برای آن خلق کنیم با خاطره‌ای خوب با این کاراکتر خداحافظی می‌کنیم.»

داستان سریال پایتخت ۶

قصه سریال پایتخت ۶ با فوت بابا پنجعلی آغاز می گردد و روح پنجعلی در سریال حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می گردد. در خلاصه داستان آمده است که بهبود فریبا پس از سال ها به ایران باز می گردد اما ماجراهایی برایش پیش می آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می کند. فصل ششم سریال پایتخت به تهیه کنندگی الهام غفوری در روستای زیولا شیرگاه مازندران تصویربرداری شده است و بازیگران بسیاری در آن ایفای نقش کرده اند؛ قرار است تعدادی از قسمت های سریال طنز پایتخت فصل ۶ در کشور ایتالیا ضبط شود.

همچنین باید بدانید که بهنام بانی خواننده محبوب ایرانی در سکانس هایی از سریال حضور دارد و باعث جذابیت بیشتر داستان سریال تلویزیونی پایتخت شش شده است. با بازگشت شخصیت بهبود به سریال، موقعیت های طنز بیشتری را در سریال شاهد خواهیم بود و بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت های سریال برای مخاطبان است. شما در این مجموعه طنز تلویزیونی شاهد سکانس های کمدی بسیاری خواهید بود و در شرح قصه سریال تلویزیونی پایتخت ۶ آمده است که ارسطو دوباره راننده کامیون می شود و رحمت خروس باز ازدواج می کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا