خلاصه داستان قسمت آخر سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت آخر سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت آخر سریال روزهای ابدی

تهران – فرودگاه مهرآباد – آذر ۱۳۵۸
یک مرد اسکاتلندی به نام رابرت آیمز به ایران آمده است و خانمی از سمت آقای خادم به استقبالش رفته و او را همراهی می‌کند.
پرویز خرم در ماشینش به حرف هایی که بین خودش و دخترش رد و بدل شده است فکر می‌کند که نگهبانی به شیشه او می‌کوبد و او بعد از این که از فکر خارج می‌شود به داخل می‌رود و وارد یک مراسم بالماسکه می‌شود بعد از مراسم پرویز به خانه می‌رود و بعد از خداحافطی شروع به حرکت در جاده می‌کند و بعد از رسیدن به جایی خودش را می‌کشد.
مهدی به همراه محبوبه به دیدن حاج آقا پدر محبوبه می‌رود و بعد از خوش و بش و گپ و گفت محبوبه می‌گوید که آن‌ها برای اجازه به سراغ او آمده اند و مهدی خجالت می‌کشد که حاج آقا می‌گوید می‌خواهی دخترم را بدزدی و مهدی با خنده بله می‌گوید و حاج آقا رضایتش را اعلام می‌کند و مهدی دستش را می‌بوسد و محبوبه شیرینی‌ باز می‌کند و پدرش برایشان آرزوی خوشبختی می‌کند.
مهدی و محبوبه خودشان صیغه محرمیت را می‌خوانند و به یکدیگر محرم می‌شوند.
ثریا به سفارتخانه آمریکا می‌رود و محبوبه بعد از تسلیت گفتن او را به اتاق مهدی می‌برد تا امانتی اش را به او برساند و می‌گوید که پرویز گفته است تا دیگر دنبال SD TURCH نگردند و از آخرین حرف های پرویز به همسرش می‌گوید.
مهدی به محبوبه خبر می‌دهد که قرار است امام خمینی (ره) خطبه عقدشان را بخواند و بر سر خانه و زندگی شان بروند.
محبوبه مقابل مهدی اعتراف می‌کند که قبل‌تر ها فکر کرده که او با مهناز رابطه دارد و چیزی بینشان است که اشتباه کرده است و عذرخواهی می‌کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا