خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) + عکس

سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) به کارگردانی Recai Karagöz و تهیه کنندگی Ozan Aksungur در ژانری عاشقانه و پلیسی ساخته شده است. سریال ترکی دردسرساز محصول سال ۲۰۲۱ کشور ترکیه است که یکشنبه ها از شبکه شو تی وی ترکیه ساعت ۲۱:۳۰ بر روی آنتن می رود. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ تولگا ساریتاش ، آیچا آیشین توران ، احمد ممتاز تایلان ، اولگون توکر ، لونت کان. برای خواندن قسمت های اول تا آخر سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) با ما همراه باشید.

سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه داستان سریال

زمرد یه دختر زیبا ، خوش قلب ، باهوش و لجباز هست و دختری ۲۰ ساله است که برای کسی که دوستش داره همه کاری انجام میده ؛ زمرد از بچگی عاشق سرهات بوده و فقط سر راه این عشق یک مشکل بزرگ وجود داره و اونم دشمنی بین دوتا خانواده هست اما زمرد و سرهات هیچ نیتی برای گذشتن از این عشق ، عشقی که به نظر خیلی ها غیر ممکن به نظر میرسه ، ندارند.


قسمت ۱۵ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۱۵ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۱۵ سریال علیرضا

سلمان در اصل با سادی آکسوی کسی که حشمت خانواده اش را به خیال این که آنها مسبب قتل همسر و دو پسرش بوده اند به قتل رسانده، همکاری می کند و..‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی علیرضا
قسمت ۱۴ سریال ترکی علیرضا

خلاصه قسمت ۱۴ سریال علیرضا

صبح زود علیرضا سر صبحانه رو به خانواده اش و فسونی که خودش خبر کرده می گوید که قصد دارد از شکایت منصرف بشود..‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۱۳ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۱۳ سریال علیرضا

مظفر و همکارش که از طریق شنود به حرف های علیرضا و حشمت گوش می دهند، نگران می شوند که نکند حشمت بویی از هویت علیرضا برده باشد..‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۱۲ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۱۲ سریال علیرضا

میتات و ملک برای گفتن سر سلامتی پیش حشمت می روند. اما میتات شروع به بد گفتن در مورد ارسویلو ها و بوراک می کند…‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۱۱ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۱۱ سریال علیرضا

علیرضا به بیمارستان می رود که به صبری سر بزند و با حشمت صحبت کند. حشمت او را به اتاق می برد و ..‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 

خلاصه قسمت ۱۰ سریال علیرضا

علیرضا مقابل بوراک می ایستد و بوراک می گوید: «تورو کی دعوت کرد؟ منو هالیده خودش دعوت کرده! بهت گفتم دخالت نکنی راننده تاکسی!.‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۹ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۹ سریال علیرضا

خالده خیلی نگران پدرش است و برای همین به او می گوید که برای نجات صبری تصمیم دارد با بوراک صحبت کند اما.‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۸ سریال علیرضا

فرید همچنان توی خودش است و نتوانسته با مرگ نیهان کنار بیاید. علیرضا پیش او می رود و می گوید: .‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۷ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۷ سریال علیرضا

فواد و حشمت با خشم خیره به یکدیگر هستند. فواد به حشمت می گوید: «من حاضرم پشت این داستان صبری نباشه و حرفامو پس بگیرم اما .‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۶ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۶ سریال علیرضا

مراد به دیدن فسون می رود و از او می خواهد تا کارهای حقوقی بیمارستان جدیدشان را به عهده بگیرد.‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 

خلاصه قسمت ۵ سریال علیرضا

رقیه سلطان با بغض علیرضا را گوشه ای می کشد و از او می خواهد که قول بدهد بلایی سر خودش نیاورد و.‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)
قسمت ۴ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۴ سریال علیرضا

بوراک ترسیده اما می گوید: «میخوای شلیک کنی؟ اون خشمو تو چشمات میبینم. اما نمیکنی!.‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۳ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۳ سریال علیرضا

خالده هم دنبالش می رود و با عصبانیت از بوراک می خواهد انجا را ترک کند و می گوید: «مشکل تو با منه با این ادما نیست! ».‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 
قسمت ۲ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

خلاصه قسمت ۲ سریال علیرضا

علیرضا از او می پرسد که خانه اش کجاست و خالده می گوید: «همینجاها پیاده م کنین ممنون میشم. ».‌.. برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 

خلاصه قسمت ۱ سریال علیرضا

پسر جوانی به اسم علیرضا به خود می گوید: «میگن کسی که میخواد انتقام بگیره باید دوتا قبر بکنه… برای خواندن ادامه این قسمت از سریال بر روی تیتر بالا کلیک کنید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا