برنامه دورهمی در نوروز ۹۹ تا کی پخش می شود؟

در این مطلب، درباره زمان پخش و تکرار برنامه دورهمی در نوروز ۹۹ با اجرای مهران مدیری همراه شما خواهیم بود! مجموعه تلویزیونی ” دورهمی ” با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت از ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ شمسی در شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خود را آغاز کرد.

برنامه تلویزیونی دورهمی به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون، دکوری عظیم دارد! در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

لازم به بیان است تهیه کنندگی این برنامه تلویزیونی از فصل سوم بر عهده سید مصطفی احمدی می باشد.

تاکنون سه فصل از برنامه تلویزیونی دورهمی از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. ضبط فصل چهام برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” که به دلیل شهادت حاج قاسم سلیمانی و سپس حادثه سرنگونی هواپیمای اوکراینی متوقف شده بود، از این هفته آغاز خواهد شد.

زمان پخش و تکرار برنامه دورهمی در نوروز ۹۹

مرتضی میرباقری ، معاون سیما در جدیدترین واکنش خود و در جمع خبرنگاران پیرامون برنامه ” دورهمی ” این چنین گفته است: ” برنامه دورهمی با توجه به این ایام (شهادت سردار قاسم سلیمانی و همچنین سانحه سرنگونی هواپیمای اوکراینی) پخش نشد و حتی ۴ برنامه ضبطی هم داشتیم! قرار است در فرصتی دیگر پخش شود. “

برنامه دورهمی در نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود و تکرار آن فردا ساعت ۰۰:۰۰ ، ۶ صبح و ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر پخش می شود.

قرار است برنامه دورهمی تا ۱۵ فروردین ۹۹ پخش شود.

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا