زمان دقیق پخش فصل سوم سریال زیرخاکی + تغییرات جدید در زیرخاکی ۳

توضیحاتی درباره زمان دقیق پخش فصل سوم سریال زیرخاکی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان همراه با تغییرات جدید در زیرخاکی ۳ در این مطلب خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ۲۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شمسی و همزمان با پخش آخرین قسمت سریال زیر خاکی، موجی از درخواست‌ ها به صفحه جلیل سامان ، نویسنده و کارگردان این سریال ارسال شد! حتی برخی از این فرصت استفاده کردند و برای این کارگردان نوشتند سریالی مثل نفس را که پیش از آن ساخته بود، ادامه دهد!

البته آخرین قسمت فصل دوم سریال زیرخاکی هم طوری تمام شد که بتوان منتظر فصل‌ های بعدی آن ماند! چرا که سکانس پایانی سریال زیر خاکی ۲ نیز با اسیر شدن پژمان جمشیدی و هومن برق نورد توسط نیروهای بعثی عراق همراه بود. اگر جلیل سامان بخواهد این سریال را ادامه بدهد، همچون فصل دوم می‌ تواند از فضای جنگ وارد داستان اصلی بشود؛ چرا که حالا فریبرز باغ‌ بیشه و همه اتفاقات آن به اردوگاه اسرای جنگی رسیده‌ اند و اشتباه گرفتن او با یکی از فرماندهان ارشد، سوژه جالب و جذابی است!

هومن برق‌ نورد در جریان این سریال هم توانمندی خود را نشان داد و هم اینکه به غیر از بهنام تشکر می‌ تواند زوجِ خوبی برای بازیگران دیگری همچون پژمان جمشیدی باشد! البته او از پنجم تیر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی با سریال دودکش ۲ به آنتن سیما می آید.

تاکنون اطلاعاتی درباره زمان پخش زیرخاکی ۳ منتشر نشده است!

لازم به یادآوری است اولین فصل سریال زیرخاکی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان در بهار (رمضان) ۱۳۹۹ شمسی پخش شد. این مجموعه تلویزیونی قرار بود از شبکه سه پخش شود و فصل دوم این مجموعه از هفتم خرداد روی آنتن شبکه یک رفت! بازیگران جدیدی نیز به به فصل دوم سریال پیوستند.

این مجموعه تلویزیونی کمدی-تاریخی که مربوط به دهه‌ های ۱۳۵۰ شمسی و ۱۳۶۰ شمسی است، داستان مردی را به تصویر می‌ کشد که به دنبال زیرخاکی می‌ گردد! او در طی داستان درگیر مسائلی همچون دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌ شود. جالب است که در همه ی این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می دهد، بی‌ خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است!

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا