ساعت دقیق پخش و تکرار سریال های نوروز ۹۹ + عکس بازیگران

در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر جدول یاب ساعت دقیق پخش و تکرار سریال های نوروز ۹۹ در شبکه های مختلف سیما آمده است.

سریال های مناسبتی یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیونی هستند که در ایامی چون نوروز، ماه رمضان و ماه محرم ساخته می شوند. شبکه های مختلف سیما در چند ماه مانده به نوروز ساخت سریال های مناسبتی این ایام را آغاز کرده اند تا در شبهای تعطیلات نوروز در کنار مردم باشند.

سریال های نوروز 99
سریال پایتخت 6
سریال پایتخت ۶

پایتخت سریال نوروزی شبکه یک

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری یکی از سریال های پرطرفدار تلویزیون است که ششمین فصل آن نوروز امسال در شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

فصل ششم سریال پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما در حال ساخت است و بازیگرانی چون محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی در آن به ایفای نقش می پردازند.

فصل اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰، فصل دوم و سوم آن در نوروز ۹۲ و ۹۳ پخش شد و فصل چهارم در ایام ماه رمضان سال ۹۴ پخش شد و پنجمین فصل آن باز هم به پخش نوروزی رسید و در ایام نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

سریال پایتخت ۶ هر شب راس ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۹:۳۰ صبح و ساعت ۱۵ (ظهر) می باشد

بهرام افشاری و احمد مهرانفر

کامیون سریال نورزی شبکه دو

قصه های کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی سریال نوروز ۹۹ در شبکه دو سیما است که به تهیه کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانش پور در ۳۰ قسمت ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

سریال کامیون از ۱ فروردین ۹۹ هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو بروی آنتن می رود و تکرار آن حدودا در ۱:۴۵ شب، ۱۲:۱۵ ظهر و ۱۶:۱۵ عصر خواهد بود.

سریال کامیون
سریال کامیون

در خلاصه داستان سریال قصه های کامیون آمده است:

نادر پیشکسوت فوتبال مدتی است که روی کامیون باربری دوستش کار می کند. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه شان به خیابان ریخته شده است. نادر و دانشجوها با هم آشنا می شوند که این آشنایی زمینه ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می شود.

سریال کامیون
سریال کامیون

بازیگران سریال کامیون عبارتند از:

مهدی هاشمی، نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده و… در سریال قصه های کامیون به ایفای نقش می پردازند.

گروه موسیقی ماکان بند تیتراژ سریال نوروزی کامیون را می خوانند.

مهدی هاشمی و بیتا سحرخیز

دوپینگ سریال نوروزی شبکه سه

دوپینگ سریالی به کارگردانی رضا مقصودی ،تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو است که در ایام نوروز ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

دوپینگ سریالی کمدی است که در ۳۰ قسمت روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

هادی حجازی فر، نیما شعبان نژاد، شبنم مقدمی، محمد بحرانی و الناز حبیبی بازیگران سریال دوپینگ هستند که تصویربرداری آن این روزها ادامه دارد.

سریال دوپینگ از ۲۶ اسفند ۹۸  هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم  و از اول فروردین ساعت ۲۰ بروی آنتن می رود و تکرار آن حدود حوالی ساعت ۱ شب و ۹:۳۰ صبح و ساعت ۲ ظهر خواهد بود.

محمد بحرانی و الناز حبیبی

میانبر سریال نوروزی شبکه پنج سیما

سریال میانبر به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه کنندگی محمد صالحیان سریال جدید شبکه پنج سیما است که از اواخر بهمن ماه روی آنتن رفت و پخش آن در ایام نوروز هم ادامه دارد.

این سریال کمدی هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما میرود و با نگاهی طنز به مشکلات ساکنین یک ساختمان می پردازد و بسیاری از بازیگران کمدی در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

میان بُر از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ٢٣ از شبکه ۵ سیما و با یک روز تأخیر از یکشنبه از شبکه شما پخش شود.

بازیگران سریال میانبر عبارتند از:

کمند امیر سلیمانی،اشکان اشتیاق،امیر نوری،غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری،سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، شهین تسلیمی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی،بهراد خرازی،فرشاد ارج،مرضیه صدرایی، فاطمه مرتاضی، حنانه احدی، جابر وثوق،وحید چنانی،ترگل جعفری، شاهکار صالحیان و… در سریال میانبر ایفای نقش کرده اند.

بازیگران سریال میانبر

محور اصلی مجموعه، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است.
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا