علت ساخته نشدن برنامه خندوانه ویژه نوروز ۹۹ چه بود؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره علت ساخته نشدن برنامه خندوانه ویژه نوروز ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  رامبد جوان دقایقی قبل با انتشار متنی ساخت سری جدید ” خندوانه ” را در شرایط فعلی منتفی دانست!

برنامه خندوانه ویژه نوروز ۹۹

در این متن آمده است:

” فصل جدید خندوانه بماند برای روزهایی که بی‌ دغدغه‌ تر زیر یک‌ سقف جمع می‌ شویم. بماند برای روزهایی که با خیال آسوده، نفس عمیق می‌ کشیم. بماند برای روزهایی که اگر یکی از ما عطسه کرد، دیگران با صدای بلند به او بگویند: عافیت باشه.

بماند برای روزهایی که من و گروهم هم دل خوش داشته باشیم که بخواهیم با شما تقسیم کنیم. بماند برای روزهای بهتر. خندوانه بماند برای روزهایی دورتر.

به امید عافیت، سعادت و همدلی

دلتنگ شما، رامبد جوان

دهم اسفند سال نود و هشت “

بد نیست بدانید ایده ی اجرای برنامه، یک بار در سال ۱۳۸۳ شمسی توسط رامبد جوان به شبکه پنج صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران داده شده بود! ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد! از ۲۰۰۰ مقاله‌ ای که درباره ی خندیدن و خنده در جهان تألیف و نوشته شده‌ بود، تقریباً ۹۰۰ مورد استخراج و بن‌ مایه ی علمی ساخت این برنامه تلویزیونی شد. بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت‌ انگیز خنده در انسان‌ ها بود!

فصل اول برنامه خندوانه از ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۳ شمسی شروع شد و در ۳ آبان ماه سال ۱۳۹۳ شمسی پایان یافت. فصل دوم آن از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ شمسی به روی آنتن رفت و در ۲۱ مهر ماه سال ۱۳۹۴ شسی پایان یافت. فصل سوم آن از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ شمسی شروع شد و در ۱۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ شمسی پایان یافت. فصل چهارم برنامه از ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۹۵ شمسی به روی آنتن رفت و ۲۹ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ شمسی پایان یافت. فصل پنجم آن از روز ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ شمسی روی آنتن رفت و ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ شمسی پایان یافت. فصل ششم برنامه تلویزویونی خندوانه از ۳۰ آبان ماه سال ۱۳۹۷ شمسی روی آنتن رفت و در ۱۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شمسی پایان یافت!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا