معرفی فیلم یک قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی + عکس بازیگران

در این مطلب، به معرفی فیلم یک قهرمان یا ” A Hero ” به کارگردانی اصغر فرهادی و به تهیه کنندگی الکساندر مالگی و اصغر فرهادی خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. چندی پیش خبر آمده بود که اصغر فرهادی مشغول به نوشتن فیلمنامه اثر جدید خود پس از ” همه می‌ دانند ” است! اثری که براساس اعلام نشریه سینمایی ددلاین ، “ یک قهرمان ” یا ” A Hero ” نام دارد؛  پروژه سینمایی جدید و فارسی زبان اصغر فرهادی که از تابستان سال آینده در ایران و در شهر شیراز کلید خواهد خورد.

” الکساندر مالگی ” که با کمپانی فرانسوی ” ممنتو فیلمز ” تهیه‌ کننده سه فیلم اخیر فرهادی را نیز بر عهده داشته است، در فیلم جدید به همراه فرهادی تهیه‌ کننده خواهد بود! ” یک قهرمان ” یا ” A Hero ” در طی دو ماه آینده، وارد مرحله پیش تولید می‌ شود.

لازم به بیان است اصغر فرهادی در فیلم جدید ” یک قهرمان ” یا ” A Hero ” به سراغ بازیگران مشهور ایرانی می‌ رود که پیش از این، از آن‌ ها در فیلم‌ های خود بازی نگرفته است! البته هنوز جزئیاتی از داستان پروژه جدید فرهادی فاش نشده است اما ظاهرا این اثر شبیه به جلوه‌ ای که در اکثر آثار او دیده‌ ایم، سرشار از لحظات شک‌ برانگیز خواهد بود! بر اساس اعلام نشریه سینمایی ددلاین فیلم ” یک قهرمان ” باز هم در فضای تعلیقی همچون دیگر آثار فرهادی ساخته خواهد شد.

کمپانی فرانسوی ” ممنتو فیلمز ” ، پخش بین‌ المللی ساخته جدید اصغر فرهادی را بر عهده خواهد داشت و نسخه انگلیسی فیلمنامه این پروژه جدید را در بازار فیلم اروپا (EFM) که از هفته آینده در جشنواره برلین برگزار می‌ شود، رونمایی خواهد کرد.

الکساندر مورو ، نایب رئیس فروش و بازاریابی کمپانی فرانسوی ” ممنتو فیلمز ” که تاکنون پخش بین‌ المللی پنج فیلم اصغر فرهادی را بر عهده داشته است نیز درباره این پروژه سینمایی چنین می گوید:

” مفتخریم که یک پروژه سینمایی جدید را از سینماگر مولف بزرگ ، اصغر فرهادی ارائه دهیم. او کارگردانی ثابت قدم و استاد تعلیق است که مخاطبان را به سینما می‌ کشاند. فیلمنامه یک قهرمان مشخصا فوق‌ العاده است و به بسیاری از مسائل روز و معاصر جوامع مدرن می‌ پردازد. “

درباره فعالیت های کارگردان بزرگ، اصغر فرهادی بد نیست بدانید وی برنده جایزه بهترین فیلم خارجی جایزه گلدن گلوب سال ۲۰۱۲ میلادی به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم ” جدایی نادر از سیمین ” شده بود. همچنین فرهادی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ میلادی نیز جایزه بهترین فیلم‌ نامه جشنواره فیلم کن را برای نگارش فیلم‌ نامه فیلم ” فروشنده ” دریافت کرد. همچنین در اسکار ۲۰۱۷ میلادی ، فیلم ” فروشنده ” به نویسندگی و کارگردانی وی توانست جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌ زبان را کسب کند!

در نظرسنجی مجله تایم (هفته‌ نامه خبری آمریکایی)، فرهادی به عنوان چهارمین شخصیت تاثیرگذار در میان ۱۰۰ شخصیت برتر سال ۲۰۱۲ میلادی شناخته شد و در نهایت به عنوان یکی از ۱۰۰ چهره ی تاثیرگذار سال ۲۰۱۲ میلادی از سوی مجله تایم معرفی شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا