خلاصه داستان سریال زیرخاکی + اسامی بازیگران

 بهرنگ ملک محمدی، مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم اظهار کرد: فیلمبرداری سریال زیر خاکی به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان که آثاری مانند «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را در کارنامه خود دارد در حال انجام است و این مجموعه دومین همکاری مشترک آن‌ها پس از مجموعه تلویزیونی «نفس» به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های عوامل سازنده، این مجموعه بر اساس اصلاحاتی که در فیلمنامه انجام شده همچنان در حال تصویربرداری است و از آثاری است که تلاش می‌شود برای پخش در ماه رمضان ۹۹ آماده شود.

پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی‌زاده و بازیگر خردسال رایان سرلک بازیگران اصلی این سریال هستند و در ادامه چند بازیگر دیگر به مجموعه اضافه خواهد شد.

این سریال در ۲ مقطع تاریخی به تحولات ایران پیش و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد پرداخت.

سریال زیرخاکی سریال جدید است که بازیگران معروفی در آن ایفای نقش می کنند. در این بخش اطلاعاتی در مورد سریال زیر خاکی، داستان سریال، عکس و بیوگرافی بازیگران و زمان پخش را آماده کرده ایم.

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در تهران فیلمبرداری خواهد و بازیگران سریال هم انتخاب شده اند.

جلیل سامان قبلا سریال نفس را در کارنامه اش داشت که سال ۱۳۹۶ پخش شد و سریالی طنز بود که در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته شده است.

از کارهای موفق سامان جلیل می توان به سریال های نفس، پروانه و ارمغان تاریکی اشاره کرد که از شبکه سوم  سیما پخش شدند.

بازیگران

نقش اول این سریال به عهده پژمان جمشیدی است و ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی، ژاله صامتی و اصغر نقی زاده در این سریال ایفای نقش می کنند. این سریال در دو فصل تولید خواهد شد.

سریال زیرخاکی

زمان پخش

زمان پخش سریال زیرخاکی از اول ماه رمضان ۹۹ ششم اردیبهشت مشخص شده است ولی این سریال در ۲ فصل ۲۵ قسمتی ساخته خواهد شد.

سریال زیرخاکی

خلاصه داستان سریال زیرخاکی

داستان سریال زیرخاکی هنوز بیون نیامده و کارگردان هم حرفی در مورد آن نزده است ولی احتمالا داستان سریال به دنبال دغدغه های گذشته کارگردان در ممورد روشنفکری و آگاهی جامعه نسبت به جنایت و دشمنی منافین، ممکن است با فضای جدید و طنز ساخته شود.

این سریال و حرکت حرفه‌ای کارگردان را به «چهارشنبه‌های سفید» ربط دادند، جایی که در سریال نفس با حفظ حریم‌های شرعی و خلاقیت این مسئله را با فیلمبرداری برخی صحنه‌های خارجی و زنان بی‌حجاب غیرمسلمان، صحنه‌های طبیعی را به‌نمایش گذاشتند تا برای بیننده روایت‌ها باورپذیرتر باشد، و حاشیه‌ها و هجمه‌های دیگری که همیشه پشت سر ساخت آثار انقلابی خصوصاً افشای پشت‌پرده‌های جنایات سازمان منافقین بوده و هست.

جالب است وقتی از جلیل سامان پرسیدیم که “تا به حال تهدید شده‌اید؟”، می‌گوید “بله از طریق یک ایمیل؛ اما نترسیدم و در میدان هستم”.
او در سریال آخر خود به نام «نفس» یک تجربه کار با پژمان جمشیدی را داشت و حالا دوباره قرار است این تجربه را تکرار کند.
شاید «زیر خاکی» جزو کارهایی باشد که جلیل سامان با بازیگر همیشگی‌ اش آرش مجیدی کار نمی‌کند. بازیگری که در عمده آثار این کارگردان سینما و تلویزیون حضور داشته است. حتی سامان درباره کار با آرش مجیدی گفته بود: “من به توانایی آرش مجیدی اعتقاد داشتم بعضی ابتدا فکر می‌کردند او نمی‌ تواند از پَس این نقش برآید.”
البته در عین حال باید به این نکته اشاره کرد بعد از مدت‌ هاست هادی حجازی‌فر برای دومین بار بازیگر سریال تلویزیون می‌شود.
او با جلیل سامان «نفس» را کار کرده و ترکیب او و پژمان جمشیدی و دیگر بازیگران احتمالاً اتفاقات جذاب و قابل توجهی را رقم خواهد زد.
همچنین ژاله صامتی در نفس حضور داشت و اکنون یز در این سریال با جلیل سامان همکاری دارد

فیلمبرداری سریال زیر خاکی  به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا هم اکنون در حوالی دهکده المپیک ادامه دارد.

با توجه به شرایط فعلی و گسترش ویروس کرونا ، عوامل سازنده مجموعه با رعایت مسایل بهداشتی و توجه به توصیه‌های پزشکی تصویربرداری را متوقف نکرده و همچنان در حال ادامه کار در حوالی دهکده المپیک هستند.

سریال زیرخاکی

سریال زیرخاکی

گروه با اعلام این که خود را در کنار مردم احساس می‌کنند تلاش دارند بتوانند ساعات خوشی را در زمان پخش مجموعه در سال آینده برای بینندگان تلویزیون فراهم آورند.

در ویدیویی که از پژمان جمشیدی منتشر شده٬ این بازیگر سینما و تلویزیون با ویروس کرونا شوخی می‌کند.

سریال زیرخاکی

یک پزشک از مرکز بهداشت سازمان صداوسیما با حضور در پشت صحنه سریال عوامل پروژه را ویزیت می‌کند.

سریال زیرخاکی

«زیرخاکی» از آثاری است که تلاش می‌شود برای پخش در ابتدای سال آینده آماده شود.

نقش اول این سریال بر عهده پژمان جمشیدی است و هادی حجازی‌فر ، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، سیما تیرانداز، ساناز سعیدی، نادر فلاح، امید روحانی، و اصغر نقی‌زاده نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

این سریال در دو مقطع تاریخی به تحولات ایران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا